Eskişehir'de olsaydın nazar boncuklu anahtarlığın kesin bendendi. repsolü hayırlamak için yolun düşerse sözüm olsun :bounce:
ama şu an burada değilsin. şansına küs :salut: ya da dur dur küsme. çünkü sen artık repsol sahibisin :queen:
baska bı arkadas motor surmeyecegıne soz vermıs sende ınat motor almıssın burda yayınlamıssın bu arkadas nasıl kıskanmasın senı
karısıklık bı yana
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız
hayırlı olsun caf caflı güzel bir motordur, emin ol bu motorda görünenden fazlası var :cat: , kazasız belasız işallah..
hayırlı olsun..
Allah kaza bela göstermesin..
Tekerin düz bassın..
ben yarın kendim alayım bari....arabamda bile var. acaba batıl inanç sahibiyim ben![]()
hayırlısı olur inşallah çağatay...ALLAH kazasız belasız uzuuuun zaman kullanmak nasip etsin.
makinenin çıvatasına kadar herşeyine kefilim bir yapılması gerekeni on yaptım, gözüm gibi baktım gönül rahatlığı ile kullanabilirsin...
ALLAH bana şimdi gönlümdekini nasip etsin![]()