artık bir REPSOL sahibiyim :)

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
cbr1ks8.th.jpg


lodos cok saol kardeşim sayende cok güzel bir motora sahip oldum....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı olsun güle güle kullan kardeş. sıfır mı aldın?
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ayırlı olsun allah kaza bela göstermesin. kaç model,kaçpara ,km kaç
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah kaza bela musibetleri def etsin cümlemizden insallah.
Güle güle kullan kardesim.
Repsol diyince direk 1000RR geldi nedense :mrgreen:
Kimbilir belkide ilerde ;)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Allah kaza bela musibetleri def etsin cümlemizden insallah.
Güle güle kullan kardesim.
Repsol diyince direk 1000RR geldi nedense :mrgreen:
Kimbilir belkide ilerde ;)

zaten birgün RR alırsam b, ark var ona anahtarlık yapacagım....dalga geciyodu benle zammanında :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
çok çok çok çok çok güzel :cat:

süper süper süper süper :wiinkk:

harika harika harika harika :bounce:

güle güle kullan. güle güle kullan. güle güle kullan :rendeer:

yeterli mi :silent:

:queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yetmez nazarlık istiyorum :) cok acil...

Eskişehir'de olsaydın nazar boncuklu anahtarlığın kesin bendendi. repsolü hayırlamak için yolun düşerse sözüm olsun :bounce:

ama şu an burada değilsin. şansına küs :salut: ya da dur dur küsme. çünkü sen artık repsol sahibisin :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst