ayırlı olsun allah kaza bela göstermesin. kaç model,kaçpara ,km kaç
Hayırlı uğurlu olsun. Güzel seçim. Allah kaza bela vermesin.
Bende merak ettim ?
haydi hayırlı sürüşler...kazasız belasız inşallah....:cat:
Allah kaza bela musibetleri def etsin cümlemizden insallah.
Güle güle kullan kardesim.
Repsol diyince direk 1000RR geldi nedense :mrgreen:
Kimbilir belkide ilerde![]()
çok çok çok çok çok güzel :cat:
süper süper süper süper :wiinkk:
harika harika harika harika :bounce:
güle güle kullan. güle güle kullan. güle güle kullan :rendeer:
yeterli mi :silent:
:queen::queen:
yetmez nazarlık istiyorumcok acil...