hayırlı olsun kardeşim çok iyi bir karar vermişsin en azından su soğutma ve motor büyük keeway de güzel ama hava soğutma hadi onu geçtim motora bindim deposu dizlerim arasında minicik duruyo yani anlayacağan motordan büyük duruyorum bakalım hala arayıştayız..