artık benimde bir motorum var...

Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hayırlı olsun. guzel motor. kazasız belasız surusler dılerım
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Kardeşim hayırlı ugurlu olsun,allah kaza bela,tekrar diz sakatlığı vermesin :)...Bir fırsat olsunda goruselim doldarayım deponu turlayalım :).
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
hayırlı olsun kardeşim çok iyi bir karar vermişsin en azından su soğutma ve motor büyük keeway de güzel ama hava soğutma hadi onu geçtim motora bindim deposu dizlerim arasında minicik duruyo yani anlayacağan motordan büyük duruyorum bakalım hala arayıştayız..
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
arkadaşlar herkze teşekkürler. kusura bakmayın nete giremiyorum fazla o nedenle zamanında iyi dileklerinize cvp yazamadım. çok çok teşekkürler. ALLAH herkeze gönlündeki motoru versin. çok çok teşekkürler...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın inşallah...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst