Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:
Sormuştun forumda,daha sonra askerden sonra alırım diyodun ama dayanamayıp aldın sanırımAllah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin...
bende çok merak ediyorum bunu kullanan arkadaş nerdE? :thumright
1 yada 2 ay içerisinde sizin eve gelecem bakalımozaman bi bakarsın! ama dikkat et diger ss lere benzemez
![]()
ee boşuna dememişler ev yapcaksan tuğladan, hyo alcaksan muğla dan diye....
benim için SS için hepsi aynı CC farketmez....
şaka yapmıştım ama yanlış anladın heralde ! profilindeki cbr 1000RR görebiliyorum
kalkıpta gt650R da takılacak halin yok tur umarım :mrgreen:
yok be dostum bana farketmez CC neden takılmıyım ki. 10 senedir 1000RR görmedi kıçımız....4-5 aylık tırt SS ciyim ben
oooohhh hayırlı olsun vallla...
kazasız belasız sürüşler dilerim...
Hayırlı olsun, sonunda aldın demek. Kazasız belasız kullanırsın umarım :rendeer:
iyi ki aldın niye hava atıyorsun kihasedinden catla emi dercesine
hayırlı olsun oflu güle güle kullan allah kaza bela vermez inşallah:rendeer:
yazılarından sanki hafif bir pişmanlık havası sezinledim600rr almadığın için
ama bunun üstüne fala para vermeden aldın sanırım :silent: grenajsızları 10 milyar,diğeri nekadar :silent: rr alsaydın isteklerine daha iyi cevap verirdi
![]()