artık bende SS ciyim :wiinkk:

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı olsun usta :rendeer: Allah kazadan beladan korusun inşallah :)

Bu da benden küçük bi hediye :p kenarına köşesine koyarsın :)

1156283786nazarboncugu.jpg
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin

Her daim ağız tadıyla binersin inş.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:


Sormuştun forumda,daha sonra askerden sonra alırım diyodun ama dayanamayıp aldın sanırım :) Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin...

şimdide askerden sonra r1 yaparım diyorum ama benim sağım solum belli olmaz :p

bu arada herkese yeniden teşekkür ederim! allah isteyipte imkanı olmayan herkese hayırlı bişekilde helal parayla istediği motoru almayı nasip etsin!
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
:) bende çok merak ediyorum bunu kullanan arkadaş nerdE? :thumright



1 yada 2 ay içerisinde sizin eve gelecem bakalım :p ozaman bi bakarsın! ama dikkat et diger ss lere benzemez :p

ee boşuna dememişler ev yapcaksan tuğladan, hyo alcaksan muğla dan diye....
benim için SS için hepsi aynı CC farketmez....
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ee boşuna dememişler ev yapcaksan tuğladan, hyo alcaksan muğla dan diye....
benim için SS için hepsi aynı CC farketmez....

:) şaka yapmıştım ama yanlış anladın heralde ! profilindeki cbr 1000RR görebiliyorum :p kalkıpta gt650R da takılacak halin yok tur umarım :mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
:) şaka yapmıştım ama yanlış anladın heralde ! profilindeki cbr 1000RR görebiliyorum :p kalkıpta gt650R da takılacak halin yok tur umarım :mrgreen:

yok be dostum bana farketmez CC neden takılmıyım ki. 10 senedir 1000RR görmedi kıçımız....4-5 aylık tırt SS ciyim ben
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı olsun,güle güle,kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Hayırlı olsun, sonunda aldın demek :) . Kazasız belasız kullanırsın umarım :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
iyi ki aldın niye hava atıyorsun ki :phasedinden catla emi dercesine:p




hayırlı olsun oflu güle güle kullan allah kaza bela vermez inşallah:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
yok be dostum bana farketmez CC neden takılmıyım ki. 10 senedir 1000RR görmedi kıçımız....4-5 aylık tırt SS ciyim ben

abbooowww sen tırt ss ciysen ben ne oluyorum alah bilir :) gerçi ben gv 650 yide ss gibi kullanıyodum ama olsun :p

oooohhh hayırlı olsun vallla...
kazasız belasız sürüşler dilerim...


tugcecim darısı senin başına artık :wiinkk:

Hayırlı olsun, sonunda aldın demek :) . Kazasız belasız kullanırsın umarım :rendeer:

vallahi dayanamadım aldım sonunda :p saolasın

iyi ki aldın niye hava atıyorsun ki :phasedinden catla emi dercesine:p




hayırlı olsun oflu güle güle kullan allah kaza bela vermez inşallah:rendeer:

saolasın :p sırf şekil olsun diye aldım zati :p


bu arada arkadaşlar tekrarlıyorum! herkese tebrikleri için teşekkür ediyorum ve allah herkese gönlündeki motoru nasip eder inşallah :wiinkk: :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
yazılarından sanki hafif bir pişmanlık havası sezinledim :p 600rr almadığın için :) ama bunun üstüne fala para vermeden aldın sanırım :silent: grenajsızları 10 milyar,diğeri nekadar :silent: rr alsaydın isteklerine daha iyi cevap verirdi :)
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
tekerine taş değimesin,kazasız belasız bin,ekipmansız binme...Allah taş yapar
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Comet deyip GT650R'a dönmüşsün:).HAyırlı olsun arkadaşım.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
kardeşim yeni gördüm sitede
sanal ortamda da kutlayım :p
kazasız belasız nice km'lere :rendeer:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
yazılarından sanki hafif bir pişmanlık havası sezinledim :p 600rr almadığın için :) ama bunun üstüne fala para vermeden aldın sanırım :silent: grenajsızları 10 milyar,diğeri nekadar :silent: rr alsaydın isteklerine daha iyi cevap verirdi :)

yooo ben umduğumu aldım. istediğimden yada beklediğimden azını yada çoğunu beklemiyordum. motor çok güzel.

arkadaşlar tebrikleriniz için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst