artık bende SS ciyim :wiinkk:

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
hayırlı olsun dostum kazasız belasız kullanırsın inşallah ... bide biz cbr ı verip yerine 600 rr alsaydık tamsüper olacaktı :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
alper sonunda aldın....kazasız belasız kullanman dileklerimle gelince bende bi 250 lik comet alayım o zaman :wiinkk:cruiser ı bırakacağı artık....
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun güle güle kullan
alper sonunda aldın....kazasız belasız kullanman dileklerimle gelince bende bi 250 lik comet alayım o zaman :wiinkk:cruiser ı bırakacağı artık....

sahin senin askerlik hala bitmedimi bee:p
Eee anlat bakalım şu askerlik anılarını.Komutanı ayagının altına alıyon mu?:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Hayırlı olsun güle güle kullan


sahin senin askerlik hala bitmedimi bee:p
Eee anlat bakalım şu askerlik anılarını.Komutanı ayagının altına alıyon mu?:queen:
:queen::queen::queen:

buradaki komutanlarımız çok iyi onlar istesin ayaklarının altına ben yatarım.
ELİNT daha çok bitmesine atarsa 290 falan...askerlik anısı çok gelince anlatırım artık:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oda nesi yazıklar olsun sana :p kaç gündür siteye giremiyodum yeni gördüm bunu hayırlı olsun diyesim gelmiyo :p Allah seni bildiiği gibi yapsın aib hani gt650 alıcaktın :p hani sizin yollara naked giderdi gittin ss aldın :p


şaka bi yana hayırlısı olsun abicim gönlünden geçeni yaptıysan hiç bi sorun yok dimi :wiinkk: iyi günlerde kullan :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolarını koysanızda bi baksak şöyle güzelce:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo hemşo hayırlı olsun doğru yolu bulucağından emindim :) en sonunda sende katıldın aramıza SS ci bekleriz Bolvadin semalarına :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
sen de mi şahin :cyclopsan :farao:
ehh daha gençsiniz
yaş bir ilerlesin hepiniz chopperci olcaksınız
nihohohohoaaa :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
hayırlı olsun oflu. foto koyamamışın hala. şeytan allaha şöle demiş madem oflu vardıda beni nie yarattın. ismail türütün oflu ile şeytan şarkısını çok severim ordan geldi aklıma.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst