Hayırlı ve uğurlu olsun..:rendeer:
Sordun sordun sonunda aldın dimi? :wiinkk:
Allah bana da nasip eder inşallah..![]()
hayıRRlı ugurluRR olsunnn...ii günlerde kullan....
:viinkk: başlık açarken kullanıyosunuz ya merak ediyorum sebebini :mrgreen:
65olik hyo görmedim hiç yakından gelsene bi tur bineyim hyo ya![]()