alper sonunda aldın....kazasız belasız kullanman dileklerimle gelince bende bi 250 lik comet alayım o zaman :wiinkk:cruiser ı bırakacağı artık....
:queen::queen::queen:Hayırlı olsun güle güle kullan
sahin senin askerlik hala bitmedimi bee
Eee anlat bakalım şu askerlik anılarını.Komutanı ayagının altına alıyon mu?:queen: