koralayilker
hocam bu mevsimde özellikle uzun yoldaysan zaten kasktan kaçan hava soğutuyo suratını bide açamıyosun ama yok kifaye etmiyo...
autonomous
hocam ben biraz sadistim o konuda araba olsun depo bitene kadar giderim motordada aynı.... bi tek otobüste o şans yok ondada olsa ondada affetmiycem ama mola mecburi... belkide ondandır....
tugcetugce
Tabiki tehlikeli hem kendi hemde kullanan için allah muhafaza dengeyi bozar şakası yok. En güzeli uzun yollarda artçı almıyacaksın... gerçi bundanda büyük b tehlike var. uyuyan artçıdan çok uyanık artçılarda tehlike yaratıyo.. Bi arkadaşım ışıkta ayağını yere koymaya kalkışınca devriliyoduk az kalsın yine virajın dışına yatmaya kalkmasından dolayı kaza riski.... en ideali motorları tek kişilik yapacaklar he
