Artçının uykusu

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
benim motorda artçı çok rahatsız olduğu için uyumaya pek fırsatı kalmıyor.:)
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
hadi arkadakinin uyuması normal biryerden sonra çok konforlu geliyo ve dalabiliyorsunuz :cherry: ama sürenler naslı uyuyor mükemmel bi duygu olsa gerek denemek lazım,gözünü bi açıyosun burdurdan istanbula gelmişsin:p
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
bursalı olup burdurda okuduğum için istanbul bursa izmir gibi yerler şuan cennet bana:cherry: cennete gidiceğimizde meçhul sanırım engin :wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar aranızda artçısı genelde uzun yolda uyuyan varmı

Enngin Bey,
Benim en büyük sorunum ve korkum da denizcieylemin arkada kestirmesi:mrgreen: Bu yüzden bir emniyet kemeri mi yapmalı ne? Bakıyorum sırtıma yığılma hissi var, dürtüyorum uyanıp omzuma dokunuyor, o zaman sağa çekmeye gerek kalmıyor, eğer omzuma dokunup işaret vermez ise en yakın banzincide bir mola:mrgreen:
Artçının uyuması çok tehlikelidir arkadaşlar, özellikle uzun yolda başımıza geliyor, aman dalgın olmayalı ve hemen uyandıralım:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Birebir kendim uyudum.
Ama artçının uyuması çok tehlikeli..
Hem motorun dengesini bozabilir, hem de kendini yerde bulabilir.
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Birebir kendim uyudum.
Ama artçının uyuması çok tehlikeli..
Hem motorun dengesini bozabilir, hem de kendini yerde bulabilir.

yok be dayı bi gün bizde gireriz bi bariyere refüje... ama cidden sizede oluyosa bu işte gerçekten bir sorun var arkadaşlar. diyorum ya otobüs şöförlüğü yapıyorum uyku namına bişey yok. bazen araba toplarken parça için türkiyeyi gezebiliyorum yine uyku yok ama motora binince gerçekten uyku bastırıyor ve sebebini kaska bağlıyorum ama ne kadar doğrudur bilmem. sürekli kapalı bir yerde nefes ala alamı oluyo acaba?

fikri olan?
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
ara sıra kask camının açılması yeterli bence tek marşla 500 600 km gitmeninde bi anlamı yok bi çeşmede durulabilir ,iki üç kültür fizik hareketi yapılabilr uyku açmanın bin tane yolu var hocam öle olduğunu düşünüyorum yani ben ama insanın motorda daha çok uykusu geldiğine katılıyorum
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abiler benim artçım ayık gezmez:mrgreen:
kızım motora bindimi(annesiyle benim aramda tabi)genelde uyur,hele mz varkan motora bindiğimiz gibi uyurdu ses herhalde nini görevi görüyordu:)
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
yok be dayı bi gün bizde gireriz bi bariyere refüje... ama cidden sizede oluyosa bu işte gerçekten bir sorun var arkadaşlar. diyorum ya otobüs şöförlüğü yapıyorum uyku namına bişey yok. bazen araba toplarken parça için türkiyeyi gezebiliyorum yine uyku yok ama motora binince gerçekten uyku bastırıyor ve sebebini kaska bağlıyorum ama ne kadar doğrudur bilmem. sürekli kapalı bir yerde nefes ala alamı oluyo acaba?

fikri olan?
ben tek marşta 90 kmden fazla gitmedim ama uykuyla ilgil bir sorunum olmadı. Belkide motorumdaki vibrasyon uyumamam engel oluyordur. Rahat bir makine alınca uyur muyum bende acaba :silent: en iyisi rahatsız vibrasyonlu makine demek ki:queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Benim uyuyan arkadaşım olmuştu... Aydın-İzmir Otobanı'nda arkamdan uzun süre ses gelmeyince düştü zanettim, yavaşlayıp baktım ki arkama, uyumuş patroniçe :) Dürttüm, uyandı :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya bana enterasan geldi aslında bu başlık...
yani 2 yorum yaptım ama asıl içimdekini dökemedim..
Artçının uyumasının ne kadar tehlikeli olduğu gayet açık ortada!!
Hızla gidildiğini varsayarsak arkadaki de uyusa düşse sonuç ne olacak?
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
koralayilker

hocam bu mevsimde özellikle uzun yoldaysan zaten kasktan kaçan hava soğutuyo suratını bide açamıyosun ama yok kifaye etmiyo...

autonomous

hocam ben biraz sadistim o konuda araba olsun depo bitene kadar giderim motordada aynı.... bi tek otobüste o şans yok ondada olsa ondada affetmiycem ama mola mecburi... belkide ondandır....

tugcetugce

Tabiki tehlikeli hem kendi hemde kullanan için allah muhafaza dengeyi bozar şakası yok. En güzeli uzun yollarda artçı almıyacaksın... gerçi bundanda büyük b tehlike var. uyuyan artçıdan çok uyanık artçılarda tehlike yaratıyo.. Bi arkadaşım ışıkta ayağını yere koymaya kalkışınca devriliyoduk az kalsın yine virajın dışına yatmaya kalkmasından dolayı kaza riski.... en ideali motorları tek kişilik yapacaklar he :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Can benim değil...
Kendi canım olursa sağlam olurum arkadaçç
Olmayan da kendi bilir..
Artçı da çok önemli çünkü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst