Artçının uykusu

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Arkadaşlar aranızda artçısı genelde uzun yolda uyuyan varmı
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yok yanlız değilsiniz,Benim hanım İzmirde ikamet ederken, Karşıyakadan Çeşmeye kadar ardımda uyurdu,arada bir seslenince ayılır,kaskın arasından ağzıma çekirdeksiz İzmir üzümü kakalardı :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eskişehire giderken otobanda kullanırken uyumuştuk artçımla :) Allahtan hafif bi dalgınlıktı :)
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
yok be genelde tek takılırım ama bazen uzun yolda sıcaktan benım uykum gelır artcı yı da genelde kısa mesafede aldıgım için daha uyuyana raslamadım:cherry:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman arkadaşlar dikkatli olun artcınızı uyarın uyutmayın uyandırın siz onun uyudunu farkına varmaz ani hareket edersiniz allah muhafaza düşürürsünüz
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman abi olsun yinede dikkatli olun diyorum
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Önce ellerini benim montun kayışları ile sabitlemiş arkada da çanta idare etmiş.

Tabiki uyarıyorum bir daha yapma diye onun için çok sık mola vermek zorunda kalıyorum.
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
Bende benim hanımı tek zannetmiştim.İçimi ferahlattın
ayıp ettin engin abim tek olurmusun hiç:) yazın bursa-çınarcık yapıyoruz kırmızı ısıkta durdum hanıma seslendim nasılsın yoruldunmu diye ses yok bi baktım ki benim hatun uyumuş:) bursaya varınca söledim hala kendi bile inanamıyor:) ne konforlu makinaymış bee su benim daelim özledim valla keske satmasaydım:(
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yaaa cok garıp pekı arkada uyuyup kalırken dusme gıbı bı tehlıke olmuyor mu saga sola ????
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
5-6 yıl önce otomobilsiz günü sebebiyle düzenlediğimiz şehiriçi halk bisiklet turunda o zaman 5 yaşındaki oğlum (sol yanda kendileri bmx performansı sırasında görülmektedir) bisikletin arkasına monte edilmiş koltuğunda uyuya kalmıştı. Gazetelere filan çıktı kuzucuğun resimleri..

Bu sayılır mı?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Vallahi hanımla doğuma bile motorla gitmiştik doktor bey kızdı,delimisiniz siz yollarda rezil olacaksınız demişti:queen:
Uyumak ne kelime
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Gene sizin artçınız uyuyomuş sorun yok arkadaş motorda bazen kullanırken ben uyuyorum ben ne yapıyım? bi gün bi yere pert......
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya ben bazen bi gözümü kapıorum sora yok yok olmaz diyorum pıt açıorumm.
zati uykusu hemen biten biriyim...
hele ayecanın arkasında uyumak imkansız... yoksam uçar insan:)

Gene sizin artçınız uyuyomuş sorun yok arkadaş motorda bazen kullanırken ben uyuyorum ben ne yapıyım? bi gün bi yere pert......

bu da pek sakat bi iş allah korusun....
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Ya ben bazen bi gözümü kapıorum sora yok yok olmaz diyorum pıt açıorumm.
zati uykusu hemen biten biriyim...
hele ayecanın arkasında uyumak imkansız... yoksam uçar insan:)



bu da pek sakat bi iş allah korusun....

ah bide bana sor..... arabaya binip 1500 km kesintisiz yol yaptığım oldu uyku yok. otobüs direksiyonunda 1000 km yaptım uyku yok. ama neyse motora binipte uzun yola çıktımı aradan 2 saat geçsin uyuyorum arkadaş.... beşik gibi geliyo neyse :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yok artıkın valla dikkat ya..
Sonu iyi olmaz üzülmeyelim...
sen bi yüzünü yıka motorada ara ara durup bişiler yap:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst