Vaaaaaaaaar :cat:
aman arkadaşlar dikkatli olun artcınızı uyarın uyutmayın uyandırın siz onun uyudunu farkına varmaz ani hareket edersiniz allah muhafaza düşürürsünüz
ayıp ettin engin abim tek olurmusun hiçBende benim hanımı tek zannetmiştim.İçimi ferahlattın
Gene sizin artçınız uyuyomuş sorun yok arkadaş motorda bazen kullanırken ben uyuyorum ben ne yapıyım? bi gün bi yere pert......
Ya ben bazen bi gözümü kapıorum sora yok yok olmaz diyorum pıt açıorumm.
zati uykusu hemen biten biriyim...
hele ayecanın arkasında uyumak imkansız... yoksam uçar insan
bu da pek sakat bi iş allah korusun....