Geldiğimizde sen napıyorsun? Satışşşş... :farao:
BKZ: Muratlı buluşması... :bounce:
Abi milyon dolardan bahsediyor bizimkiler. :cherry:
Meto kankamla bulursak, satar, gırtlağına çökeriz. :cherry:
aynı güzergahı bende gezmiştim motorumla 1 ay önce harika yerlerdi günübirlik yapılabilecek en güzel gezilerden biridir çok güzel bir gezi olmuss .kazasız belasız sürüşler dilerim...
biri sana "Armutlu' da armut yoktur" deseydi, yine de gider miydin o yolu?
bir ayu atasözü der ki:
armut 500km mesafede de olsa gidiniz ve yeyiniz
yani Armutlu ve Armut arasında ayu çağrışımı bulmak anca senin zekana yakışırdı...akıllıyım diye geçinirsin...:farao:
armudun iyisini ayular irisini kabadayılar(zatı şahanem de dahil olmak üzre) yer
bildik te konuştuk yani akıllıyız lakin geçinemiyoruz, maaşa %2,5 zam yaptılar
yakında eylem yapacam sen de gel:
"yakarım lan bu pandayı"
hayvanat bahçesinden dün kaçtın bugün yorum yapıyorsun. ne çeşit bir ayusun ki onur anlayışın bile yemek üzerinesiz aç çakal sürüleri kanımızı emersiniz hatta çakal demiyim hayvanlarda onur var doymak nedir bilir
davul çalacam, derisini de panda derisinden kullanacam.%2.5 zammış...gidin düdük çalın ışık kapatın saat 21.00 de...![]()
hayvanat bahçesinden dün kaçtın bugün yorum yapıyorsun. ne çeşit bir ayusun ki onur anlayışın bile yemek üzerine
davul çalacam, derisini de panda derisinden kullanacam.
Çok güzel gezi olmuş.Paylaştığın için teşekkürler
mete emekli olunca çınarcığa yerleşirsin artık :mrgreen: senede bikaç kez gitmeden duramıyon çünkü .. gerçi hakikaten güzel yer :cat:
:cat:Çok Güzel Gezi olmuş..
Bu Cibief de arkasına denizi aldığı her resim çok hoşuma gidiyor..