"Armutlu'yu Gördüm" 500 Km Mini Solo Gezi

Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
aynı güzergahı bende gezmiştim motorumla 1 ay önce harika yerlerdi günübirlik yapılabilecek en güzel gezilerden biridir çok güzel bir gezi olmuss .kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
biri sana "Armutlu' da armut yoktur" deseydi, yine de gider miydin o yolu? :p

bir ayu atasözü der ki:
armut 500km mesafede de olsa gidiniz ve yeyiniz
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geldiğimizde sen napıyorsun? Satışşşş... :farao:
BKZ: Muratlı buluşması... :bounce:



Abi milyon dolardan bahsediyor bizimkiler. :cherry:
Meto kankamla bulursak, satar, gırtlağına çökeriz. :cherry:


heh tam güzel örnek...:pr:


oraya gittik..yolu deptik...ama erken gel dediler yemeğe katılamadan döndük...e napim bir gezi yüzünden işyerindeki karizmamızı mı çizelim...olm ben şefim orda...adamların başında olmam lazım...organizasyonu yapmam lazım...bana tekmil verilmeden evine gidemiyor elemanlar...


şimdi sen söyle...bugüne kadar bir taş üzerine taş koydum alınterimle de..örneklerle...:bounce::cherry:


artı bu aralar yengeyle çok monopoly falan oynuyon galiba arsa marsa falan...:queen:

aynı güzergahı bende gezmiştim motorumla 1 ay önce harika yerlerdi günübirlik yapılabilecek en güzel gezilerden biridir çok güzel bir gezi olmuss .kazasız belasız sürüşler dilerim...

sağol...:rendeer: gözümde tütüyor şimdiden...

biri sana "Armutlu' da armut yoktur" deseydi, yine de gider miydin o yolu? :p

bir ayu atasözü der ki:
armut 500km mesafede de olsa gidiniz ve yeyiniz


yani Armutlu ve Armut arasında ayu çağrışımı bulmak anca senin zekana yakışırdı...akıllıyım diye geçinirsin...:farao:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yani Armutlu ve Armut arasında ayu çağrışımı bulmak anca senin zekana yakışırdı...akıllıyım diye geçinirsin...:farao:

armudun iyisini ayular irisini kabadayılar(zatı şahanem de dahil olmak üzre) yer
bildik te konuştuk yani akıllıyız lakin geçinemiyoruz, maaşa %2,5 zam yaptılar
yakında eylem yapacam sen de gel:
"yakarım lan bu pandayı"
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
armudun iyisini ayular irisini kabadayılar(zatı şahanem de dahil olmak üzre) yer
bildik te konuştuk yani akıllıyız lakin geçinemiyoruz, maaşa %2,5 zam yaptılar
yakında eylem yapacam sen de gel:
"yakarım lan bu pandayı"

siz aç çakal sürüleri kanımızı emersiniz hatta çakal demiyim hayvanlarda onur var doymak nedir bilir...sivrisinek gibi emersiniz gelsek baksak hepiniz boş işler yaparsınız...1 kişinin yapacağı işi 5 kişi yapar...orda saçma sapan yazışmalara belgelere damga vurur dosyalarsınız..malzemeleriniz bile devlet malzeme ofisinden geldiinden dandiktir iğrenctir...zevksiz ruhsuz klimasız odalarınız vardır ..hayalleriniz bile gridir...Allahın sözleşmeli mamuru...:cherry:

%2.5 zammış...gidin düdük çalın ışık kapatın saat 21.00 de...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
mete emekli olunca çınarcığa yerleşirsin artık :mrgreen: senede bikaç kez gitmeden duramıyon çünkü .. gerçi hakikaten güzel yer :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat:Çok Güzel Gezi olmuş..
Bu Cibief de arkasına denizi aldığı her resim çok hoşuma gidiyor..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete emekli olunca çınarcığa yerleşirsin artık :mrgreen: senede bikaç kez gitmeden duramıyon çünkü .. gerçi hakikaten güzel yer :cat:

vayy Oğuzum kardeşim kadim yol arkadaşım adamım uğrarmıydın buralara...:p


Cennet aga...:) orası benim arka bahçem...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:37 PM ----------

:cat:Çok Güzel Gezi olmuş..
Bu Cibief de arkasına denizi aldığı her resim çok hoşuma gidiyor..

ben olmayınca kadraj açılıyor evet...:p


güzel gezmişim yav...valla...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst