Ben Adana'da adliyenin karşısındaki parça satıcısında bir kaç ay önce 300 cc olan (üstteki resim) modeli görmüştüm. Ama fiyatı oldukça yüksekti. Hatırladığım kadarıyla 6.000 YTL civarı bir fiyat isteniyordu. Üstelik motor diğer 200'lük lere kıyasla çok yüksek bir beygir gücü ve özelliğe (su veya yağ soğutma) sahip değildi. Ayrıca 250 cc'yi geçtiği için vergisi de bizimkilerin tam iki katı. Görünüşü ise fena değildi. Ancak sadece biraz daha fazla performans için bence 2 kat para ödemeye değmez. Selamlar.