Armode Motosikletler Hk. Bilgisi Olan Varmi

Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
ARMODE AR300 ve AR200 kros motosikleti kullanan varmı? deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.

 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bı fıkrım yok ama sanırsam Çinlilerden bırı daha galıba ama bı fıkrım yok.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
o fiyatı çok pahalı oldugu için pek satılmadıgı duyumunu almıştım artı yedek parça bu motorda sıkıntı yaratır.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
bu motosikletleri kullanan yok galiba
bilgi alamayacağız
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
geçen sene piyasaya sürüldügü duyurulan fakat su ana kadar kullanıcısına rastlanılmayan bi motor sanırım.. Ozellikler bakımından güzel ama nerde satılır yedek parca sorunu olur mu bi şey diyemem.. Bir de sahibinden.com da 5000 ytl civarı bi fiyat gormustum diye hatırlıyorum...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ben Adana'da adliyenin karşısındaki parça satıcısında bir kaç ay önce 300 cc olan (üstteki resim) modeli görmüştüm. Ama fiyatı oldukça yüksekti. Hatırladığım kadarıyla 6.000 YTL civarı bir fiyat isteniyordu. Üstelik motor diğer 200'lük lere kıyasla çok yüksek bir beygir gücü ve özelliğe (su veya yağ soğutma) sahip değildi. Ayrıca 250 cc'yi geçtiği için vergisi de bizimkilerin tam iki katı. Görünüşü ise fena değildi. Ancak sadece biraz daha fazla performans için bence 2 kat para ödemeye değmez. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst