arkadaşlar şu fotoya bi bakın ben koptum valla

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok eğlenceli bi topic olacağa benziyor:)
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
bir film ismini ( anladıqınız dilde değil ) niye ßu kadar irdelersiniz bilmem bence topic yanlış yerlere qidicek..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelişmeleri merakla takip ediyorum:)
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
248
Hakketen acayip olmuş be.''ATAŞEHİR SİNAMALARINA HOŞGELDİNİZ O... ÇOCUKLARI''( Osman'ın cocukları) :p:queen:
Aslında bişey yok ama, böyle yazılara gülmemekte elde değil.Filmin adında keramet yok:cherry::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
ben bu filmin o.ospu çocukları filmini izlemiştim...
adapazarından bi hatun ayarlamıştım gittiğim filmden sadece bi kaç sahne hatırlıyorum nedeni ise çok basit kendim film çevirdim sinemada :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben bu filmin o.ospu çocukları filmini izlemiştim...
adapazarından bi hatun ayarlamıştım gittiğim filmden sadece bi kaç sahne hatırlıyorum nedeni ise çok basit kendim film çevirdim sinemada :D


:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

İyi de bize ne?.... Yediğin içtiğin senin olsun.... Bize gördüklerini anlat.... :bounce::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst