arkadaşlar şu fotoya bi bakın ben koptum valla

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

İyi de bize ne?.... Yediğin içtiğin senin olsun.... Bize gördüklerini anlat.... :bounce::bounce:

çok feciydi ne diyebilirimki...

biz türkler herne olursa olsun bişeyi gizli saklı yapıyorsak zevk alıyoruz daha bi neşeli güzel oluyor hala özlüyorum o hazı
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ben de koptum resme :) ayrıca niye bu kadar polemikimsi yapılmış anlamış değilim.

sana katılıyorum bunda büyütecek ne var komik bi resim acımasızca eleştirele maruz kalıyor bu durumlar beğenen beğenenir beğenmeyene saygı duyulur. lütfen biraz saygı daha iyisini yapabiliyosanız buyrun birazda ben eleştireyim
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
baştan pek kimse o yazıyı farketmedi ondan böyle eleştriler geldi ama sonrasında topic karıştı bende anlamadım:silent::cherry::bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bakmasını bilmezsen anlayamazsın...


:cat::cat::cat::cat::cat:

QUOTE=Kumsal41;1410479]bakmasını bilmezsen anlayamazsın...
sana bi detay verim:D
bak orada o. çocukları diye bi yer var :D
:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
birbirini tamamlayan yazılar :D
ataşehir li olduk artık ama ogün orda değildim allahtan :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hakketden ılgınc bır kare olmus emınım o yazıyı goren kısılerı coguda gulmustur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst