6500 bütçeyle 0 honda cbr 125, temiz 2.el yamaha ybf r-125 ve bir çok kaliteli chopper alabileceğini göz ardı etmemelisin, gösteriş arıyorsan kaslı bir motosikletim olsun diyosan tabi. Pek dikkate almadın ama macar yapımı bobcat 150ler seni üzmez parça ve servis olarak.
anladım dostum, bobcat macar üretim diye biliyorum. ama haklısın baktıklarından zayıf kaldığı kesin.şimdi arkadaşım 3500km cbr 125 en sonda 2500 km cbf 150 kullandım nasıl
anlatayım yani viteslinin tadına baktım birde scooter kullanmak istiyorum 5.000
km en azından kullanırım sonra onuda satar başka bir modele yönelirim belki
Bu arada tavsiyeni dikkate almama değil bobcat baktım kendi sınıfında güzel
bir tercih olabilir ama daha önce mondialde bi arkadaşımın başı baya bi yandığı
için yerli malı bir ürün düşünmüyorum.Onuda geçersek bobcat yukarıda
tavsiye edilen motorlardan daha alt sınıf bir motor gibi göründü gerek bana gerek kasa gerekse motor bakımından umarım
anlatabilmişimdir:cat:
6500 bütçeyle 0 honda cbr 125, temiz 2.el yamaha ybf r-125 ve bir çok kaliteli chopper alabileceğini göz ardı etmemelisin, gösteriş arıyorsan kaslı bir motosikletim olsun diyosan tabi. Pek dikkate almadın ama macar yapımı bobcat 150ler seni üzmez parça ve servis olarak.
Yamaha X-City 250
![]()
![]()
söyledikleri fiyatta 1000-1500 şişirme payı var 6.500 e alırsın iyi bir pazarlıkla.2007 8-9 binlerde geziyor:cyclopsan
güzel motor ya
ben olsam nexus düşünürdüm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 PM ----------
nexusu u düşünürdüm ben olsaydım, ama parca fiyatlarıda önemli biraz
arkadaşlar hoşuma giden ve düşündüğüm motorlar bunlar sizce hangisi öne çıkıyor
1_Aprilia atlantic 250
![]()
2_Kymco xciting250
![]()
3_Nexus 500
![]()
4_Suzuki burgman 400
![]()
evet arkadaşlar aklımdakiler bunlar fiyat olarak nexus ve suzuki beni biraz aşıyor ama borç harç halledebilirim ama kymco ve aprilla rahat bir şekilde alabiliyorum ama eğer değecekse borç almayada razıyım sizce???