Arkadaşlar lütfen bakarmısınız?

Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
6500 bütçeyle 0 honda cbr 125, temiz 2.el yamaha ybf r-125 ve bir çok kaliteli chopper alabileceğini göz ardı etmemelisin, gösteriş arıyorsan kaslı bir motosikletim olsun diyosan tabi. Pek dikkate almadın ama macar yapımı bobcat 150ler seni üzmez parça ve servis olarak.

şimdi arkadaşım 3500km cbr 125 en sonda 2500 km cbf 150 kullandım nasıl

anlatayım yani viteslinin tadına baktım birde scooter kullanmak istiyorum 5.000

km en azından kullanırım sonra onuda satar başka bir modele yönelirim belki

Bu arada tavsiyeni dikkate almama değil bobcat baktım kendi sınıfında güzel

bir tercih olabilir ama daha önce mondialde bi arkadaşımın başı baya bi yandığı

için yerli malı bir ürün düşünmüyorum.Onuda geçersek bobcat yukarıda

tavsiye edilen motorlardan daha alt sınıf bir motor gibi göründü gerek bana gerek kasa gerekse motor bakımından umarım

anlatabilmişimdir:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi arkadaşım 3500km cbr 125 en sonda 2500 km cbf 150 kullandım nasıl

anlatayım yani viteslinin tadına baktım birde scooter kullanmak istiyorum 5.000

km en azından kullanırım sonra onuda satar başka bir modele yönelirim belki

Bu arada tavsiyeni dikkate almama değil bobcat baktım kendi sınıfında güzel

bir tercih olabilir ama daha önce mondialde bi arkadaşımın başı baya bi yandığı

için yerli malı bir ürün düşünmüyorum.Onuda geçersek bobcat yukarıda

tavsiye edilen motorlardan daha alt sınıf bir motor gibi göründü gerek bana gerek kasa gerekse motor bakımından umarım

anlatabilmişimdir:cat:
anladım dostum, bobcat macar üretim diye biliyorum. ama haklısın baktıklarından zayıf kaldığı kesin.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
6500 bütçeyle 0 honda cbr 125, temiz 2.el yamaha ybf r-125 ve bir çok kaliteli chopper alabileceğini göz ardı etmemelisin, gösteriş arıyorsan kaslı bir motosikletim olsun diyosan tabi. Pek dikkate almadın ama macar yapımı bobcat 150ler seni üzmez parça ve servis olarak.

bobcat macar malı mı ? kanuni bobcat bildiğin çin malı :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yamaha X-City 250

yamaha_69794_2009_xcity250_smx_eur_stu_001.jpg

yamaha_69699_2009_xcity250_eur_act_002.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
yamaha xmax , piaggo x8 250 , x9 500 bakabilirsi kymco xciting 250 i tavsiye edilebilir
 
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
arkadaşlar hoşuma giden ve düşündüğüm motorlar bunlar sizce hangisi öne çıkıyor

1_Aprilia atlantic 250
aprilia3.jpg


2_Kymco xciting250

Xciting250.jpg


3_Nexus 500

nexus500_red_1024.jpg


4_Suzuki burgman 400

2006models-Suzuki-Burgman400Sn.jpg


evet arkadaşlar aklımdakiler bunlar fiyat olarak nexus ve suzuki beni biraz aşıyor ama borç harç halledebilirim ama kymco ve aprilla rahat bir şekilde alabiliyorum ama eğer değecekse borç almayada razıyım sizce???
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tip olarak 4'üzler, suzuki.
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya Suzuki al ki bence öyle, ya da kymco al, diğerleri arada kaynar. Yani ya en kalitelisini alarak mantıklı bi iş yapmış olursun fosur fosur binersin tabiri caizse parana kıyıp, ya da kymco'yu alıp hem burgmanla aynı tip bi scootera hem de ekonomiye sahip olursun paran cebinde kalır.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
ben olsam nexus düşünürdüm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 PM ----------

nexusu u düşünürdüm ben olsaydım, ama parca fiyatlarıda önemli biraz
 
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
ben olsam nexus düşünürdüm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 PM ----------

nexusu u düşünürdüm ben olsaydım, ama parca fiyatlarıda önemli biraz

evet parça fiyatları çok pahalaıymış duyduğuma göre özellikle aprilla rs125 krank ı 2 bin euro imiş.Zaten motor ne kadarki:pale:
 
Katılım
11 May 2009
Mesajlar
31
arkadaşlar hoşuma giden ve düşündüğüm motorlar bunlar sizce hangisi öne çıkıyor

1_Aprilia atlantic 250
aprilia3.jpg


2_Kymco xciting250

Xciting250.jpg


3_Nexus 500

nexus500_red_1024.jpg


4_Suzuki burgman 400

2006models-Suzuki-Burgman400Sn.jpg


evet arkadaşlar aklımdakiler bunlar fiyat olarak nexus ve suzuki beni biraz aşıyor ama borç harç halledebilirim ama kymco ve aprilla rahat bir şekilde alabiliyorum ama eğer değecekse borç almayada razıyım sizce???

aekadaşlar bu 4 motor ile iligli başka yorum yapabilecek arkadaş varsa çok iyi olur pazartesi son kararımı vermeliyim:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst