arkadaşlar boyum 2 metre spor modeller için yardım

Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
177 Boyum var 60 kiloyum 21 Yaşındayım 6 yıl Kickbox Yaptım Türkiye ve Avrupa birincisinden Dayak yemişliğim var Onun yanı sıra Sarışınım Yaz aylarında Esmere çalıyom
Aylık Maaşım 1000,2000tl arası değişiyor Kendime uygun eş pardon Motor arıyorum arıyorum :p
Şimdi Bazı arkadaşlar kızacak ve hatta geçmiş sayfada kızanlar bile var ama Birader Yazılmıyacak gibide değil ki Konu :mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
8
MEHMET TURAN kardeşim, çok sağol müthiş bir site bu bilmiyodum. EREN ÖZER kardo, olabildiğince çok bilgi verip bana akıl vereceklerin daha kapsamlı düşünceleri oluşsun istedim. Sarışının adı, esmerin tadı kardo.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
MEHMET TURAN kardeşim, çok sağol müthiş bir site bu bilmiyodum. EREN ÖZER kardo, olabildiğince çok bilgi verip bana akıl vereceklerin daha kapsamlı düşünceleri oluşsun istedim. Sarışının adı, esmerin tadı kardo.
:mrgreen: Şimdi senin güçlü olman boyunun iyi olması felan motoru sürmüyecek sürecek olan yeteneğin başlangıç için 250cc Geçmemeye bak he boyum uzun Enduro ancak sürebilirim diyorsan Onlarda 600cc ve üzeri Oluyor genelde Enduro alacam diyorsan bile önce bir 125,250cc al hiç yoksa bile kirala 1,2 hafta iyice bir vites nasıl atılır nasıl yokuşta kalkılır nasıl durulur bi tecrübe et hadi hakkında hayırlısı :king:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Dostum sana hayabusa gider derdim ama tecrüben ne durumda kendine güvenin var mı bilemedim :p
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
profesyoel sporcuysan Audi bmw hıc paran yoksa wolkswagen al bin burdaki arkadaşlar zevk içinmi motora biniyo sanıyosun ?

Bunun ne işi var motosiklet forumun da :D tabiki zevk için biniyolar ayağımı yerden kessin diye 30 bin liralık 600 yada 100 cc lik motora binilir mi
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
8
Dostum sana hayabusa gider derdim ama tecrüben ne durumda kendine güvenin var mı bilemedim

kardo daha mezar yerimi almadım yoğun bakıma da rez yaptıriyim sonra alırım hayabusa :p

EREN ÖZER kardo, dediğin çok mantıklı kiralayıp deniyim en iyisi.
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
8
kardolar bu arada ankarada kiralama yeri var mı, madem deneye yanıla bulacağım rahat edip edemeyeceğimi ? ben ufak bi araştırma yaotım ama bulamadım kiralık motorsiklet veren bir yer.
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
6
DEĞERLİ ARKADAŞLAR SİZLERE BİR SORUM OLACAK.BENİM BOYUM 1,66 GT 250R ALMAK İSTİYORUM ACABA KULLANMADA SORUN YAŞARMIYIM SİZCE....SİZE GÖRE EN İDEAL BOY NEDİR?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
MEHMET TURAN kardeşim, çok sağol müthiş bir site bu bilmiyodum. EREN ÖZER kardo, olabildiğince çok bilgi verip bana akıl vereceklerin daha kapsamlı düşünceleri oluşsun istedim. Sarışının adı, esmerin tadı kardo.

Siteye çok güvenme . En sağlıklısı canlı denemen.
siteye göre benim şuan kullandığım motorda ayaklarımın yere değmesine 25 cm var :)
1.68 60 kg Honda Africa twin. Dene gör istersen nasık duruyormuşum. Şuan motorda standarttan yüksek sele var ve geri itme dışında sorun yaşamıyorum. ( onuda çözdüm ya ön frenler sıkıyormuş :) ondan insende itemiyorsun bugün farkettim )

DEĞERLİ ARKADAŞLAR SİZLERE BİR SORUM OLACAK.BENİM BOYUM 1,66 GT 250R ALMAK İSTİYORUM ACABA KULLANMADA SORUN YAŞARMIYIM SİZCE....SİZE GÖRE EN İDEAL BOY NEDİR?

Ben gtr kullanmıştım sizden 2 cm uzunum. Yeni başlangıç olucaksa çok sıkıntı yaşatabilir.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
yamaha xt 660 veya tenere 660'ı en üst amortisör seviyesinde kullanırsan bence sorun olmaz...bizim hocada var boyu 1.90...tabi biraz bütçeyi yükseltmek gerekiyor...gerçi o paralara temiz xt 660 bulunabilir bence....
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
1,94 boyunda 87 kiloda birisiyim 2009 yılından bu zamana kadar gsr 600 motorumu kullandım. uzun yolculuklarda belirli bir süreden sonra bel ağrısı ister istemez yapıyor. yolculuk uzadıkça bel ağrısı şiddeti artarak süresi kısalıyor. mola zamanını uzun verirsen uzun yolculuklarda rahat sürebilirsim. naked tarzı süper sport gibi yatık sürüşten ziyade daha dik oturuş pozisyonuna sahip motordur. her araçta olduğu gibi maksimum koruma ve dikkat ile bu işi düşük hacimli motorlarla başlayarak çözeceğine inanıyorum.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
cevaplar evlere şenlik olmuş!! :)

1.93 boyumla Agility 125 bile kullandım. Şuanki motorumda rahatım.
Ama Supersportlar biz uzun boylular için değil, bu kesin. :)

Eğer sport istiyorum diyorsan en mantıklı tercih GT250R olacaktır. Epey kalıplı makine.
 
Katılım
3 May 2013
Mesajlar
74
Maşallah herkes uzun boydan muzdarip. Ben kısa boydan. Genime tüküreyim :cherry:.

hocam senin mütahit malzemeden çalmış galiba :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

hocam sana enduro lazım 600 cc lik motorlar olur.kısaca tenere, xt , transalp , vstrom bunlar senın üzerine cuuk diye olur :queen:
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
hyosung boyuna uygun gibi çünkü biraz büyük ve uzun kawasaki için bir şey diyemeyeceğim ama piyasa ve motor olarak kawasaki iyi, hyosung'u kötülemiyorum ama boşa geçme düştümü ocak söndürme gibi kötü huyları var :D
 
Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
6
dostum bende 1,90 boyundayım gozun kapalı yamaha wr 125 x al gidişide fiyatıda guzel boyunada cuk oturur resımde gomeyle karar verme gerçekte çok daha kaslı duruyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst