arkadan çarptı bide gülüyor!

Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Aynı şey bana da oldu , ama adam ayağım pedaldan kaydı nooldu yani diye cevap verdi . Bende daha dikkatli olmasını rica ettim, olay kapandı . Şimdi Muharrem arkadaşımın , başına gelenler hepimizin başına gelebilir. adamın ayağı gerçekten kayabilir, bu illada kötü amaçlı olması gerekmiyor. Adam sende bana vur ödeşelim demiş . Bu da bir özür sayılır . Şimdi gelelim yukarıda ateşli arkadaşlarımızın yanıtlarına ah bana olsaydı şöyle yapardım böyle yapardım gibi. Arkadaşlar siz şöyle yapar böyle yaparsanız ,kaza ile olan bir olayı çinayete kadar götürürsünüz . Bu da sizi o adamdan daha iyi yapmaz aksine bütün motorcuların adını da lekelemiş olursunuz . Ne olursa olsun HOŞ GÖRÜ beyler. Davranışlarımızla Motorcular çılgın serseri değil , çok efendi ve bilinçli olduğumuzu etrafımıza örnek olarak göstermemiz gerekir. eğer o adam bilinçi olarak hızlı vursaydı Muharrem arkadaşımız motorun üzerinden en azından savrulurdu bu arada sürücüyü savunduğum,aklınıza gelmesin kendimizi savunuyorum,motorcuları savunuyorum dikkatinizi çekerim. Lütfen daha makul olalım.

valla dayıcım bazıları hak ediyor.... ha insan olana insan gibi davranırım ama hayvan gbi olanlara da karşılığını vereceksin... arabadaki adamın dört tarafı kapalı motora vursa ne vurmasa ne? ama senin öyle bi şansın yok..... bide bu nası bi ödeşme tarzı sende bana vur ödeşelim? o bana vurduğunda ben canımdan olurum. ben ona vursam gene canımdan olurum salakmıyım ben?
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
valla ben olsam ve öle pişkin pişkin konuşsa direk kask kafa bam die patladımı kafasına anlar ozaman motorcuya çarpıp bıde nolmuş diyene isterse babam olsun affetmem kahretsin harleyciyiz kendimize sahip olamıyozz :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
geçmiş olsun öncelikle. Bana da oldu bu tür şeyler.
ancak her ne olursa olsun, ödetmek, küfretmek vb şeyleri burada haklı çıkarman anlamına gelmez. ve çok önemli bir konu da, yargıya gitmek veya insanları teşvik etmek istemiyorsan asla arabayı teşhir etme. Ne kadar haklı olsan da haksız konuma düşüyorsun.
Tekrar geçmiş olsun ama derhal yazından araba markasını ve özellikle plakasını sil ya da Moderatorler siliniz. çok yanlış.


yargıya gitmek istemiyorum ve o adamı teshir etmek istiyorum acıkcası!


Aynı şey bana da oldu , ama adam ayağım pedaldan kaydı nooldu yani diye cevap verdi . Bende daha dikkatli olmasını rica ettim, olay kapandı . Şimdi Muharrem arkadaşımın , başına gelenler hepimizin başına gelebilir. adamın ayağı gerçekten kayabilir, bu illada kötü amaçlı olması gerekmiyor. Adam sende bana vur ödeşelim demiş . Bu da bir özür sayılır . Şimdi gelelim yukarıda ateşli arkadaşlarımızın yanıtlarına ah bana olsaydı şöyle yapardım böyle yapardım gibi. Arkadaşlar siz şöyle yapar böyle yaparsanız ,kaza ile olan bir olayı çinayete kadar götürürsünüz . Bu da sizi o adamdan daha iyi yapmaz aksine bütün motorcuların adını da lekelemiş olursunuz . Ne olursa olsun HOŞ GÖRÜ beyler. Davranışlarımızla Motorcular çılgın serseri değil , çok efendi ve bilinçli olduğumuzu etrafımıza örnek olarak göstermemiz gerekir. eğer o adam bilinçi olarak hızlı vursaydı Muharrem arkadaşımız motorun üzerinden en azından savrulurdu bu arada sürücüyü savunduğum,aklınıza gelmesin kendimizi savunuyorum,motorcuları savunuyorum dikkatinizi çekerim. Lütfen daha makul olalım.

gercekten dediklerinize katılıyorum sakin olmak lazım vs bende yazdım basta sakinleşene kdr takip ettim die konusmaya basladıgımda sakindim ama adam ole gulunce yine kızdım ister istemez..
ayrıca adam bana dese pardon yanlışlıkla oldu vs ztn ben sakinim ama adam yuzsuzce kenara cekil die vurdum dio bna kasıtlı olarak ztn sorun bu benim anlatmak istedigim bu beni uyarmak için korna yerine bana vurmayı şeçiyo!!
olaydan 15-20 dakka once polisler cevirme yapıodu eger onlar hala orda olsa polislerin yanında durdurup sorucaktım bide ama yoklardı herzmnki gbi allahından bulsun dedik işte..
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
hayatta motorda boş gezmedim gezmemde boleleri için yaşı farketmez o beni ölümle yüzleştirirse ben de onu yüzleştiririm...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun kardeşim...Banada geçen Mecidiyeköyde Halk otbosu arkadan dürttü azcık çantadan ...yahu pardon dercesinede bakmıyo he...öle bön bön bakıyo...oluyo böle kanka...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
kanka geçmiş olsun ya ne olcak bunak ne olcak işta geçmiş olsun yinede yaaa boşver kulağını umarım iyi çınlatmışsındır öpt :)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
10
aynı sey benimde basıma gelmişti ...böyle arızalar hep olacak galiba ....dikkat etmek lazım... gecmiş olsun...
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
abi ne sakinleşiyosun ya kask yok mu senin kafada?
kafayı göm al ben de sana vurdum de bi de yerde bi güzel tekmele
şimdi yakala da sen bana vur de bak bakalım bi daha koltuklu sandalyeden başka bişeye binebiliyo mu şerefsiz
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
valla adamda ki pişkinliğe hayran kaldım bu ne rahatlık be orda allah korusun motor düşse geri gelip üstünden geçecek ahh bana da olacak ki beç....Alnını karışlardım:pr:

çok geçmiş olsun muharrem abi
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
valla şunu söliiim kaskla birine kafa attığında iyi dağılıyo suratı.. bi daha başına böle bişi gelirse dene..:):):) şaka bi yana biraz takip etcen varsa bi polis hemen şikayet etcen... özellikle motorlu bir polis daha iyi anlayabiliyor bizleri..bence..
kalın saalıcakla
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yumruk atsam burnu kırılı en ıyısı kaskla vurayım bıraz alnı sıssın sonu ne olursa olsun nezret hapishane o adamı döverdim
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun. Allah İstanbul'dakilere sabır versin.

O ne öyle yav. O trafikte motor sürmek hakkaten meziyet.1 gün geçirdim motor ile trafikte, illallah ettirdi.

Ankara'nın gözünü seveyim. Yayla gibi hakkaten (mesai çıkışına denk gelinmezse)


O vatandaşı o motora bindirip arkadan bir dokundurmak lazım.

"Ne olmuş yani,çekil diye dokundum" demenin ne demek olduğunu idrak etmesi lazım...
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Geçmiş olsun. Allah İstanbul'dakilere sabır versin.

O ne öyle yav. O trafikte motor sürmek hakkaten meziyet.1 gün geçirdim motor ile trafikte, illallah ettirdi.

Ankara'nın gözünü seveyim. Yayla gibi hakkaten (mesai çıkışına denk gelinmezse)


O vatandaşı o motora bindirip arkadan bir dokundurmak lazım.

"Ne olmuş yani,çekil diye dokundum" demenin ne demek olduğunu idrak etmesi lazım...

BABA ANGARA GİBİ DİYAR VARMI BE? TOPRAĞINA KURBAN OLUYUM :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ne uğraşıyosun dostum.durdur motoru yolun ortasında al sehpaya çağar polisi ee nasılsa ehliyetinde var bak bakalım o zaman gülebiliyormu it herif:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Aynı durum benimde başıma gelmişti. Ama bende ehliyetim olmadığı için hiç birşey yapamamıştım. :pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst