- Katılım
- 27 Eki 2007
- Mesajlar
- 490
Aynı şey bana da oldu , ama adam ayağım pedaldan kaydı nooldu yani diye cevap verdi . Bende daha dikkatli olmasını rica ettim, olay kapandı . Şimdi Muharrem arkadaşımın , başına gelenler hepimizin başına gelebilir. adamın ayağı gerçekten kayabilir, bu illada kötü amaçlı olması gerekmiyor. Adam sende bana vur ödeşelim demiş . Bu da bir özür sayılır . Şimdi gelelim yukarıda ateşli arkadaşlarımızın yanıtlarına ah bana olsaydı şöyle yapardım böyle yapardım gibi. Arkadaşlar siz şöyle yapar böyle yaparsanız ,kaza ile olan bir olayı çinayete kadar götürürsünüz . Bu da sizi o adamdan daha iyi yapmaz aksine bütün motorcuların adını da lekelemiş olursunuz . Ne olursa olsun HOŞ GÖRÜ beyler. Davranışlarımızla Motorcular çılgın serseri değil , çok efendi ve bilinçli olduğumuzu etrafımıza örnek olarak göstermemiz gerekir. eğer o adam bilinçi olarak hızlı vursaydı Muharrem arkadaşımız motorun üzerinden en azından savrulurdu bu arada sürücüyü savunduğum,aklınıza gelmesin kendimizi savunuyorum,motorcuları savunuyorum dikkatinizi çekerim. Lütfen daha makul olalım.
valla dayıcım bazıları hak ediyor.... ha insan olana insan gibi davranırım ama hayvan gbi olanlara da karşılığını vereceksin... arabadaki adamın dört tarafı kapalı motora vursa ne vurmasa ne? ama senin öyle bi şansın yok..... bide bu nası bi ödeşme tarzı sende bana vur ödeşelim? o bana vurduğunda ben canımdan olurum. ben ona vursam gene canımdan olurum salakmıyım ben?