- Katılım
- 16 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,968
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar gerçekten başıma okadar şey geldi bunada çok şaşırmadım aslında ama naapcagımı bilemedim,
dün saat 15 sularında balattan eminönüne dogru gidiyodum yol çok kalabalıkta diildi bilmeyenler için 2şeritlik bi yol orası ben soldan gidiyodum fenere gelince duraktan 2 otobus hareket etti teki onumdeki arabanın onune digeride benim onume girmeye caliştı tabi biz onumdeki arabayla yavaşladık otobuslere yol vermek için bu arada aramız 2-3 metre gibi bi uzaklıktaydıki bi anda motorun arkası bi darbeyle saga savruldu allahtan o ara gaza fln basmadıgım için dengeyi bozmadan toparladım kafayı cevirdigimde arkadan bi palio bana vurmuş adam el kol yapıo o an oyle bi tepem attıki adamı yakalamak istedim snr nolur nolmaz die sakinleşene kdr takip ettim bi sure sonra biyerde yakaladım
amca gayet rahat elinde sigara bana bakıp güldü dedim sen naaptıgını sanıyosun adam halini bozmadan gülerek noolmus carptım bişeymi oldu dedi bende baararak altımdaki motor devrilse o anda nolucaktı nası yaparsın bole bişey dedim adamda bişey olmadı işte sende kenardan gitseydin yol verseydin nie yavasladın dedi bende gormedinmi otobusleri onumdeki arabanın durdugunu gormedinmi naapsaydım diye baarmaya başladım yine amca (50-55 yaslarında buarada) istifini bozmadan neyse oldu artık vurdum napıyım istersen sende bana vur odeşelim diyince bi kat daha sinirlendim o ara arabalar gitmişti yolun ortasında konusuyodk biz arkadan kornalar calınca amca bide yüzsüzce hadi sen onden git bari dedi bende bas git die baardım biraz yolda takip ettim mercana girdi bende sadece plakasına baktım orası yolumun ustu o arabayı bidaha gorursem ozmn odesicez o amcayla
araba gri fiat palio 34 MDE 03 plakalı tanıyan varsa amcaya dunden beri kulagının benim ettigim yuzlerece küfürden dolayı cınladıgını solesin!!
dün saat 15 sularında balattan eminönüne dogru gidiyodum yol çok kalabalıkta diildi bilmeyenler için 2şeritlik bi yol orası ben soldan gidiyodum fenere gelince duraktan 2 otobus hareket etti teki onumdeki arabanın onune digeride benim onume girmeye caliştı tabi biz onumdeki arabayla yavaşladık otobuslere yol vermek için bu arada aramız 2-3 metre gibi bi uzaklıktaydıki bi anda motorun arkası bi darbeyle saga savruldu allahtan o ara gaza fln basmadıgım için dengeyi bozmadan toparladım kafayı cevirdigimde arkadan bi palio bana vurmuş adam el kol yapıo o an oyle bi tepem attıki adamı yakalamak istedim snr nolur nolmaz die sakinleşene kdr takip ettim bi sure sonra biyerde yakaladım
amca gayet rahat elinde sigara bana bakıp güldü dedim sen naaptıgını sanıyosun adam halini bozmadan gülerek noolmus carptım bişeymi oldu dedi bende baararak altımdaki motor devrilse o anda nolucaktı nası yaparsın bole bişey dedim adamda bişey olmadı işte sende kenardan gitseydin yol verseydin nie yavasladın dedi bende gormedinmi otobusleri onumdeki arabanın durdugunu gormedinmi naapsaydım diye baarmaya başladım yine amca (50-55 yaslarında buarada) istifini bozmadan neyse oldu artık vurdum napıyım istersen sende bana vur odeşelim diyince bi kat daha sinirlendim o ara arabalar gitmişti yolun ortasında konusuyodk biz arkadan kornalar calınca amca bide yüzsüzce hadi sen onden git bari dedi bende bas git die baardım biraz yolda takip ettim mercana girdi bende sadece plakasına baktım orası yolumun ustu o arabayı bidaha gorursem ozmn odesicez o amcayla
araba gri fiat palio 34 MDE 03 plakalı tanıyan varsa amcaya dunden beri kulagının benim ettigim yuzlerece küfürden dolayı cınladıgını solesin!!