arıza....

Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
31
kardeş ben sana anlatayım sen bana söğle arıza varmı yokmu ben anlayamadım
motoru çalıştırıyorum rolantide saymıyodu rolantiyi arttırdım sorun yok gaz verdim motor devri yükseldi ama azalmadı bu sıradada teker dönüyo fren sıktım normale döndü sorun yok dedim yola çıktım ışıklarda durunça istop etti ama rolanti yüksek etmemesi lazım neyse eve döndüm firen sıkıp duruyorum motor rolantiye dönmüyo zorla gitmeye çalışıyo rolantı vidasını cok az kısınça hemen düzeliyo ama sonra gene aynısını yapıyo sence gitmelimiyim??

bak çin işinden anlamam ama gözümde bir honda beat canladırıyorum 0 km. çünkü kullandım beat 0km bilirim.bence bir sorun yok makinada..motorunun ve senin bu soğuklara alışman lazim..jiklenin görevi soğuk günlerde ilk çalıştırmadan sonra motoru rolantiye soktuktan ve biraz km yaptıktan tekrar çekmektr.(jikle açık devam etmeni tavsiye etmiyorum)

çincilerin servisi böyledir tahmin edebiliom ilgi alaka kalite yoktur.
nese honda gibi bir marka ile servisine gittiğinde duygularimi anlicaksin..
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
bak çin işinden anlamam ama gözümde bir honda beat canladırıyorum 0 km. çünkü kullandım beat 0km bilirim.bence bir sorun yok makinada..motorunun ve senin bu soğuklara alışman lazim..jiklenin görevi soğuk günlerde ilk çalıştırmadan sonra motoru rolantiye soktuktan ve biraz km yaptıktan tekrar çekmektr.(jikle açık devam etmeni tavsiye etmiyorum)

çincilerin servisi böyledir tahmin edebiliom ilgi alaka kalite yoktur.
nese honda gibi bir marka ile servisine gittiğinde duygularimi anlicaksin..

sanırım beni jile otomatik otomatikği kapatabilirmiyim
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
31
Kardeşim bişey sorucaktım ben sana forumda göz gezdiriyorum da sürekli bi çinlileri kötüleme karalama filan japonlar para mı veriyo sana yanlış anlama ama böyle olmuyo herkesin gönlü ister honda yamahaya binmek ama bütçe meselesi bu ...

çincileri karaladığım yok ama görülen köy kılavuz istemio..
valla sende yanlış anlama ama bütçeyle alakası yok herkes 0 km derdinde..
dikkat etiysen ikinci el çin işi makina alan yok hep 0 km....????
MADEMM bütçe diyorsun neden kimse ikinci el çin işi almıyor :) :) (haksızmıym)
(zaten almak isteyen 500 600 arası heryerde bulur)
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
çincileri karaladığım yok ama görülen köy kılavuz istemio..
valla sende yanlış anlama ama bütçeyle alakası yok herkes 0 km derdinde..
dikkat etiysen ikinci el çin işi makina alan yok hep 0 km....????
MADEMM bütçe diyorsun neden kimse ikinci el çin işi almıyor :) :) (haksızmıym)
(zaten almak isteyen 500 600 arası heryerde bulur)

Kardeşim zaten 2. el çin almak ölmek gibi birşey tamam çin çok iyi demiyorum ben sana ama benm motorumda öyle bende 0 aldım alırken de hiçbirşey bilmiyordum usta ilgilenmez birşey yok der heves ettim öğrendim az çok yağ değişimi buji değişimi için yüzünü bile görmek istemiyorum ustanın ama bu yaptığım iyi değil çünkü garantiden çıktı zaten garantiden birşeyi değiştirdikleride yok kısmet olursa yaza çıkarken ninja 250 r almayı hedefliyorum umarım bende şöyle ilgilenen bi servis görürümde motorumu gözüm kapalı bırakırım
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
Karbüratörü gerekirse değiştir,aynı sorun bende de vardı.40 Tl ye KEihin marka karbüratör al,bujiyi de değiştir,sorun tamam.Jikleyle alakası yok.Bende de vardı aynı sorun.Haa birde Subap ayarı yaptır o cok önemli.Önce subaptan basla.Düzelmezse buji,yine düzelmesse karbüratörü dğiştir.Eğer yine düzelmesse sen o motoru çöpe at! :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst