arıza....

Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
motor rolantide saymıyor rolantiyi arttırıyorum sorun düzeliyo fakat biraz gaz verince motor cok hızlı çalışıyo ve tekeri döndürüyo ve rolantiye dönmüyo yolda giderken durunca istop ediyo ama normalde sorun yok niye böğle yapıyo lütfen yardım edin:pale:
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
servise götürüyorum jikle den dolayı kendi kendine hızlanıyo diyo ama durunca motor ya istop ediyo yada durmuyo cok hızlı çalışıyo
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bir sürü nedeni olabilir ama bujiyi ne zamandır kullanıyorsunuz bir de bunu sorun kendinize. benim de başıma böyle birşey gelmişti. buji kesiyor dedi usta. bujiyi değiştirdik düzeldi.bir deneyin
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
otomatik jikleli scooter galiba motorun, jiklesi arızalı olabilir...
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
ramzey 125 td alalı daha 3 hafta olmadı servise götürüyorum jikle yapıyo onu orjinalı böğle falan diyo istop ediyo diyorum havalar soğuk diyo anlamadım gitti
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
31
alırsınız çinleri böle yaşarsınız sorunları cikle jikle diye...ver servise sorun gidene kadarda makinayı alma bırak halletsnler işleri bu
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
31
ilgilenseler tmm ama sorun yok diyo ben kendim halledemezmiyim?

sen nie hallediosun elini sürme makinaya,bırak makinayı kapılarının önüne çek git baba
bu jikle işleri böle(makina yeni havalarda soğuk) bencede yoktur ama dedigim gibi tatmin olmuyorsan ayrıntılı bilgilendirsinler seni yada bırak git
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
ilgilenseler tmm ama sorun yok diyo ben kendim halledemezmiyim?

Hallettin yada halledemedin ama yapmaya çalıştın diyelim.
Bu seferde servis sana bunu kurcalamışsın garantisi bozulmuş diyebilir.
Varsa bir anlayan abin baban arkadaşın herhangi birisi.Beraber gidip serviste işini halletmeye bak. Madem sıfır motor.
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
sen nie hallediosun elini sürme makinaya,bırak makinayı kapılarının önüne çek git baba
bu jikle işleri böle(makina yeni havalarda soğuk) bencede yoktur ama dedigim gibi tatmin olmuyorsan ayrıntılı bilgilendirsinler seni yada bırak git

kardeş ben sana anlatayım sen bana söğle arıza varmı yokmu ben anlayamadım
motoru çalıştırıyorum rolantide saymıyodu rolantiyi arttırdım sorun yok gaz verdim motor devri yükseldi ama azalmadı bu sıradada teker dönüyo fren sıktım normale döndü sorun yok dedim yola çıktım ışıklarda durunça istop etti ama rolanti yüksek etmemesi lazım neyse eve döndüm firen sıkıp duruyorum motor rolantiye dönmüyo zorla gitmeye çalışıyo rolantı vidasını cok az kısınça hemen düzeliyo ama sonra gene aynısını yapıyo sence gitmelimiyim??
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Ne biçim başlık bu, insan biraz da olsa başlıkta açıklama yapar. Bu yüzden herkes okumuyor. Yazsan oraya rölantide saymıyor diye, olacak bir şeyler
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
alırsınız çinleri böle yaşarsınız sorunları cikle jikle diye...ver servise sorun gidene kadarda makinayı alma bırak halletsnler işleri bu

Kardeşim bişey sorucaktım ben sana forumda göz gezdiriyorum da sürekli bi çinlileri kötüleme karalama filan japonlar para mı veriyo sana yanlış anlama ama böyle olmuyo herkesin gönlü ister honda yamahaya binmek ama bütçe meselesi bu ...
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
motor rolantide saymıyor rolantiyi arttırıyorum sorun düzeliyo fakat biraz gaz verince motor cok hızlı çalışıyo ve tekeri döndürüyo ve rolantiye dönmüyo yolda giderken durunca istop ediyo ama normalde sorun yok niye böğle yapıyo lütfen yardım edin:pale:

geçen hafta kardeşim bende aynı sorunu yaşamaya başlamıştı karbüratörden kopan bi lastik boru vardı o yarılmış ordan hava alıyodu onu değiştirdim sonra da hava ayarını ayarladık usta ile normale döndü usta kapısına bırakıp gitmek ile olmuyo bu işler ucundan sende öğrenmeye başlasan güzel olur . Ustaya bırakır gidersin yaptım der ama 2 gün sonra yine aynı şey .
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
geçen hafta kardeşim bende aynı sorunu yaşamaya başlamıştı karbüratörden kopan bi lastik boru vardı o yarılmış ordan hava alıyodu onu değiştirdim sonra da hava ayarını ayarladık usta ile normale döndü usta kapısına bırakıp gitmek ile olmuyo bu işler ucundan sende öğrenmeye başlasan güzel olur . Ustaya bırakır gidersin yaptım der ama 2 gün sonra yine aynı şey .

öneri için teşekkür ederim kardeş öğle yapıcam artık ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst