- Katılım
- 21 Ağu 2010
- Mesajlar
- 31
kardeş ben sana anlatayım sen bana söğle arıza varmı yokmu ben anlayamadım
motoru çalıştırıyorum rolantide saymıyodu rolantiyi arttırdım sorun yok gaz verdim motor devri yükseldi ama azalmadı bu sıradada teker dönüyo fren sıktım normale döndü sorun yok dedim yola çıktım ışıklarda durunça istop etti ama rolanti yüksek etmemesi lazım neyse eve döndüm firen sıkıp duruyorum motor rolantiye dönmüyo zorla gitmeye çalışıyo rolantı vidasını cok az kısınça hemen düzeliyo ama sonra gene aynısını yapıyo sence gitmelimiyim??
bak çin işinden anlamam ama gözümde bir honda beat canladırıyorum 0 km. çünkü kullandım beat 0km bilirim.bence bir sorun yok makinada..motorunun ve senin bu soğuklara alışman lazim..jiklenin görevi soğuk günlerde ilk çalıştırmadan sonra motoru rolantiye soktuktan ve biraz km yaptıktan tekrar çekmektr.(jikle açık devam etmeni tavsiye etmiyorum)
çincilerin servisi böyledir tahmin edebiliom ilgi alaka kalite yoktur.
nese honda gibi bir marka ile servisine gittiğinde duygularimi anlicaksin..