- Katılım
- 27 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,492
Cross düşünüyorsanız alttaki linki bir okuyun hocam.Blunduğunuz coğrafya için bu tip motosiklet ihtiyaçları en iyi karşılar.Havalar ısındığında uzun soluklu seyahatlerıde rahatça yaparsınız.Piyasaya yeni giren bir model,benim bir deneyimim yok ama ana üretici firma çinlilerin büyüklerinden.Konuda detaylı incelemeler mevcut.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/139208-mondial-rx3-enduro-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/127297-m1nsk-trx-300i-250cc-enduro.html