araplar motor kullanırsa

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet gerçekten çok komik bi durum motoru bırakmayıp gezmeside ayrı bi olay ::mrgreen::queen: ama bunu bizim türklerde yapıyordur arap soyunu kötülemenin bi anlamı yok..
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
abiii tekrar tekrar izledim gülmekten mideme kramp girdi yahu:mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
usta süper ya kaç defa izledim kaç yüz defa güldüm bilmiyorum :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Hay Allah senden razı olsun öldürdün beni gülmekten :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
gülmekten gözümden yaş geldi :mrgreen::mrgreen:
adam galiba ilkdefa gazı görüyo ole gaz verirsen böle olur:queen::queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
koptum ya gece gece, puhahahahahahahahah layn yok böyle:queen: bi şey
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
gaz vermek adamın hoşuna giti vaz geçemiyor emeyine sağlık güldürdün bizi:cat:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Of allahım ya nedir bu ya. Gülmekten öleceğim her izlediğim de gülecek farklı bir detay buluyorum. Bak hala gülüyorum ya... Of ya... :mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Böyle birşey görmedim.Tipler ne orjinal ya.Adamların herşeyi vukuat.Arka arkaya defalarca izledim karnım ağrıdı herseferinde
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
motor dengesini kendi ayarlayacak zannediyo heralde :queen::queen:

Arabic Tecnology :queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu komik bir görüntü sanırım motoru ilk kez kullanan biri bunu yapar ):-
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
harbi,den varya ne iş yaa bende bişey olcak sandım baktım adam motorun peşinden gidiyor töbe töbeee
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
puahahah yarıldım ya bi insan bu kadar salak olur 2 salak insan kopartıyor işte böle milleti :):):)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
xnode arkadaşım;
araplar çok akıllı oldukları için mi ortadogu bu kadar karışık her ğün müslümanlar ölüyor.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abicim manyak bi video ya güldük valla sağolasın...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Adam gazı verdii verdii ama fazla vermiş motor uçdu gitti :p:mrgreen:adam tam gazcı:cherry::queen:noslumu yoksa bu?:silent::p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst