araplar motor kullanırsa

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Ya abi yok böyle bişey...:mrgreen:bide motorun arkasından koşması yok mu?gülmekten yerlere yattım :p:queen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
:queen: abi bune ya mobiletteye biniyo son gazı veriyo(bende mototora ilk binende gazı çok fazla verdim 1. bizim arabaya çarbıyodum 2. bodrum kata uçuyodum:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaki artçı nasıl ama motoru ısıtıyo gaz verio hehehehee:mrgreen::queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o baslarındakı kazada onları korur:)
 
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
95
ehueehuehuehu:queen: adamlar dağıttı şanzımanı fireni:queen: pardon araplar diycektim:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
araplar hep mi böyle salak olur yahu..........:mrgreen:
::koop::::koop::::koop::::koop::

araplar motor sporlarına en düşkün toplumlardan biridir.
türkiyede motorun daha adı yokken adamlar 50 tane ralli düzenliyordu.
araplar salak değil, tam tersine çok cesur ve akıllı bir millettir.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ben öndeki pilot uçkuruyla uğraşırken daha başka bi aksiyon bekliyodum:mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
arkadaşlar video çok güzel ama alplion arkadaşımızı yaptığı yorumdan dolayı kınıyorum
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
hehehehehe :queen: Züper ya ama şu 125 liğe bakarmısınız nasıl müthişş bir kalkış yapıyor :silent: bizim 125 ler kalkmaz valla böle :queen:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
huuuuuhh hiiihh ihiii
süpper yaaa... adam zaten üstünü başını toparlayana kadar bi hal oluyo haa. e gazı da öyle kökleyince:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst