- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #1
geçen arkadaşın aracını muayenesini yaptıralım dedik yalovada tüvtürk bakıyo o işlere adamlar sorun üstüne sorun çıkardılar modelde 98 düşükte değil ya eskiler naapsın hayatta geçemez yaptır gel diyolar bi dünyada para tutu yo lastikleri bile değiştir dediler cebinde parası olan için sorun yok bizim gibi orta direk yandı nolcak böyle insanları iyice bezdiriyolar yazık çok yazık