aracı muayne ettirmek deveye hendek atlattırmak kadar zorlaştı

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
geçen arkadaşın aracını muayenesini yaptıralım dedik yalovada tüvtürk bakıyo o işlere adamlar sorun üstüne sorun çıkardılar modelde 98 düşükte değil ya eskiler naapsın hayatta geçemez yaptır gel diyolar bi dünyada para tutu yo lastikleri bile değiştir dediler cebinde parası olan için sorun yok bizim gibi orta direk yandı nolcak böyle insanları iyice bezdiriyolar yazık çok yazık
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Ne olacağı var mı? Milleti canından bezdirip muayenesiz kaçak kaçak dolaşmalarına yol açacaklar, polis yakalayınca da 3-5 verip geçecekler, şimdi kötü kötü konuşacağım ya neyse..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
motorlarada hiç bakmıyorlar iki gün evvel yaptırdım yalan olmasın bir tek plakaya baktı imzaladı :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla ben yaptıralı 1 hafta olmadı..Çalıstırmadılar bile.. hER ZAMAN en iyisi İLÇelerde yaptırmak..
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Değişen hiç birşey yok adam soruyor motor nerde burda abi bok yoln kenarındaki siyah olan, hmmm tamam al şu evrakı mühürletmeden gitme. tamam abi kolay gelsin....bitti gitti. size tersleri denk gelmiş yoksa çok basit yanii
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
er5 imi satarken muayeneyi yaptırıp verdim.sadece ön park lambası yanmadığı için geri çevirdiler
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
geçen arkadaşın aracını muayenesini yaptıralım dedik yalovada tüvtürk bakıyo o işlere adamlar sorun üstüne sorun çıkardılar modelde 98 düşükte değil ya eskiler naapsın hayatta geçemez yaptır gel diyolar bi dünyada para tutu yo lastikleri bile değiştir dediler cebinde parası olan için sorun yok bizim gibi orta direk yandı nolcak böyle insanları iyice bezdiriyolar yazık çok yazık

eğer lastikler standarlarda olması gereken değerlerin altında ise değişmesinden doğal bir şey var mı?
standardı karşılamayan araçların trafikte seyiri daha tehlikeli değil mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu ana kadar iki üç kişi öldürülmüş zaten bu muayene yüzünden. bir kaç defa adamı cevirmişler git şunları yaptır gel demişler.ne kadar doğru bilemem
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
benim bildiğim kadarı ile kimse öldürülmemiş
insanlar duyduklarının hepsine inanıyorda
gördüklerinin hiçbirine inanmıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Dayak yiyen çok ama bi abimiz çatlak farla gitmiş,muayenedeki eleman bu ne böyle deyip çekiçle kırmış farı,arabanın sahibininde tansiyonlar fırlamış.:p
Boyadaki bozuklukta bile geri çeviriyorlarmış :cat:
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbulda sorun yok arkadaşlar adamlar hangi birimizle uğraşıcak yukarda ki bazı
arkadaşlarında belirttiği gibi ver evrakları kaşele eyvallah de git olay bu. .

ayrıca motorun muaynesi çok ta önemli dğl dursa bozulsa devlete değil sahibine derdi . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst