Vay arkadaaaaş :sunny: :mrgreen:
Şu forumda boş konular yerine ayda iki tane şöyle konu açılsa forumda yatar kalkarım valla
çoook derin bir konudur aslında

fazla kasılmaya gerek yoktur

ama 2 ayda bir hava aracı yapımı aşamasıyla karşılaşabilirmiyiz tartışılır şu an türkiyenin değişik illerinde bursa,konya, ve bafra da bildiğim 3 kişi var kendi yaptığı hava aracıyla uçan buna 100 kişide biz ekleyelim , koskoca 80 milyonda 100 kişi sen 2 aydan daha fazla beklemek durumundasın bence , ama yamaç paraşütü sporu türkiyede yeni gelişmekte olan bir spor dalıdır , azıcık pahalıdır ama uçulmayacak gibi değil sadece bu işe gönül vermek icab eder 4-5 bin lira harcayarak ful takım düzülebilir ve motorsuz olarak uçulabilir
eğer imkanınız yoksa böyle bir aleti yapmaya çalışmak sancılı bir dönemdir helede uçma ve tecrübe işi !ben o yolun yarısına geldim aşşağı yukarı her cümlede inşallah diyorum bir aksilkik çıkmaz ama çok istiyorum uçmayı kuşlara imrenerek bakıyor , bir martı görsem gıpta ile bakıyorum
uzun zamandır buradan bile kopmuştum girecek zamanı ve kafayı bulamıyordum kendimde zaten yine sessizliğe bürüneceğim , zorundayım ama dönüşüm inşallah 3000 metreden olacak
kararlıyım ve kendime inanıyorum ben bu işi be*****em başka altarnatifi yok kurulan sistemin maliyeti yaklaşık 30-35 bin civarı orjinal ve sıfırından bahsediyorum uzunca bir yolum var, para olsa neden uğraşayım ?
ama kendi yaptığımla uçacağım işte asıl mesele burda anlayana
teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------
tamam bebeğim özelimizi kamuoyu önünde paylaşmayalım diyosssunn ..

ulan yenikapıdan atlıycam idoya gelcem Yalovaya...bi ara fiyatda uygun...orda zaten beni ağırlarlar beslerler zıfır masraf..
gel ulen o kadar ölmedik ayuuu bi köfte sölerik yani ne olcek

oda olmadı irfan amcan piynirli çörek yapar sana , hiç heveslenme kuşbaşılıya o ramazanda

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------
Abi eline sağlık,yine şahane işler çıkarmışsın.
Sen ne ara işe gidiyorsun,bunlara kafa yoruyorsun,sonra bunları yapıyorsun,insan yorulmaz mı hiç maşallah ya
sağolasın uğurcum valla sorma uğraşmaktayım gulüm

ulen arada bir uğrardın sende çektin ayağını buralardan motor almadınmı daha ?
