araba krikosundan boru bükme makinası olurmu ? buyrun :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Tebrikler. Bi kez daha " Yok artık" dedirttiniz.. :)

laf aramızda kalsın :) önemlileri sona saklıyorum :) biraz zaman :) teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

Mühendislik insanın kendini geliştirmesiyle alakalı lafının kanlı canlı örneğisin abi :) Mesleğin nedir bilmiyorum ama üretken biri olmanın nirvanasına ulaşmış birisin gözümde :queen:



mesleğimmi ? bak o konuda her ortamda her adamla dibine kadar maddi manevi tartışmaya girecek kadar tecrübe sahibiyimdir , o konuda çok iyiyimdir mühendisine dahi kafa tutarım :) sıkıntı yok :) fırıncıyım :cherry: ekmek yaparım yaş pasta tatlı dışında aklına gelen neredeyse tüm unlu mamüller :) galeta dışında :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

İrfan gel seninle rüzgar tribünü yapalım elektrik üretelim

serdar abi yemin ederim bak al sana yemin :cherry: rüzgar biraz esse burada çoktan çatıya kondurmuştum bi tane ama kafamda var inşallah kendi evimde , bu arada senin otel rüzgar alıyormu yakınlarda ufak bir dere varmı ? işi rüzgara bırakmayalım su tribünü yapıp mini hidro elektirik santralimizi kurarız hatta eşe dosta bile satarız :)

ellerinden öperim abi :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
123
Tecrübenize hayranım Abicim. Sizi hayranlıkla takip etmeye devam edeceğim. Ellerinizden öpüyorum :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
helal olsun gangama...kimin gangası yav..tek teker İrfan...eline beynine sağlık sırf senin için girdim şimdi lan onlayn oldum MT ye Allah çarpsın :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Helal olsun. İmkanım olduğunda yanına uğrayacağım ilk kişilerden birisin abi.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
helal olsun gangama...kimin gangası yav..tek teker İrfan...eline beynine sağlık sırf senin için girdim şimdi lan onlayn oldum MT ye Allah çarpsın :p


yirim ulen seni , her söylediği normal karşılanan , forumun kapısından atılıp bacasından içeri alınan pandastar, gamgam star :cherry: öperim kalın ensenden beybi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

Helal olsun. İmkanım olduğunda yanına uğrayacağım ilk kişilerden birisin abi.

teşekkür ederim görkemcim uzun zamandır tanışıyoruz belki ama bir türlü yüz yüze tanışmak nasip olmadı :) inşallah her daim beklerim , seni gördüm alpertim geldi aklıma , nerde ulen bu adam geçen aradım görüştük , dedim yirim senin gibi modu , yıktın siteyi üstümüze arazisin deyi fırçaladım :cherry: :p

erhan zaten baba oldu ona ses çıkartmıyorum :) malum geceleri uyuyamıyordur :cherry: seni gördük ya burda ohhh beee site başı boş değilmiş :cherry: :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yirim ulen seni , her söylediği normal karşılanan , forumun kapısından atılıp bacasından içeri alınan pandastar, gamgam star :cherry: öperim kalın ensenden beybi :)

:p


bırak arkadaşım yav seviyon ama yalandan...:salut:bana sevgini ispatla..bana bişey yap..:puçak yap uzay aracı yap ufo yap bi şekilde bi ambians da bana yap len Allahsız tospağa..:queen:

aha tipe bak...Hint Fakiri...:queen:

 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bırak arkadaşım yav seviyon ama yalandan...:salut:bana sevgini ispatla..bana bişey yap..:puçak yap uzay aracı yap ufo yap bi şekilde bi ambians da bana yap len Allahsız tospağa..:queen:

aha tipe bak...Hint Fakiri...:queen:

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jgml3.jpg[/url]

ulen gunduzleri uyursun bende uyurum, vardiyalar bazen çakışır bazen uyar , ama bilesinki kalbimdesin hem sora sevgimi burda açıklamayayım millet yanlış anlar leeee :):cherry: :p
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Vay arkadaaaaş :sunny: :mrgreen:

Şu forumda boş konular yerine ayda iki tane şöyle konu açılsa forumda yatar kalkarım valla :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ulen gunduzleri uyursun bende uyurum, vardiyalar bazen çakışır bazen uyar , ama bilesinki kalbimdesin hem sora sevgimi burda açıklamayayım millet yanlış anlar leeee :):cherry: :p

tamam bebeğim özelimizi kamuoyu önünde paylaşmayalım diyosssunn ..:p ulan yenikapıdan atlıycam idoya gelcem Yalovaya...bi ara fiyatda uygun...orda zaten beni ağırlarlar beslerler zıfır masraf..:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Abi eline sağlık,yine şahane işler çıkarmışsın.

Sen ne ara işe gidiyorsun,bunlara kafa yoruyorsun,sonra bunları yapıyorsun,insan yorulmaz mı hiç maşallah ya :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Vay arkadaaaaş :sunny: :mrgreen:

Şu forumda boş konular yerine ayda iki tane şöyle konu açılsa forumda yatar kalkarım valla :)

çoook derin bir konudur aslında :) fazla kasılmaya gerek yoktur :) ama 2 ayda bir hava aracı yapımı aşamasıyla karşılaşabilirmiyiz tartışılır şu an türkiyenin değişik illerinde bursa,konya, ve bafra da bildiğim 3 kişi var kendi yaptığı hava aracıyla uçan buna 100 kişide biz ekleyelim , koskoca 80 milyonda 100 kişi sen 2 aydan daha fazla beklemek durumundasın bence , ama yamaç paraşütü sporu türkiyede yeni gelişmekte olan bir spor dalıdır , azıcık pahalıdır ama uçulmayacak gibi değil sadece bu işe gönül vermek icab eder 4-5 bin lira harcayarak ful takım düzülebilir ve motorsuz olarak uçulabilir :)

eğer imkanınız yoksa böyle bir aleti yapmaya çalışmak sancılı bir dönemdir helede uçma ve tecrübe işi !ben o yolun yarısına geldim aşşağı yukarı her cümlede inşallah diyorum bir aksilkik çıkmaz ama çok istiyorum uçmayı kuşlara imrenerek bakıyor , bir martı görsem gıpta ile bakıyorum :)

uzun zamandır buradan bile kopmuştum girecek zamanı ve kafayı bulamıyordum kendimde zaten yine sessizliğe bürüneceğim , zorundayım ama dönüşüm inşallah 3000 metreden olacak :)

kararlıyım ve kendime inanıyorum ben bu işi be*****em başka altarnatifi yok kurulan sistemin maliyeti yaklaşık 30-35 bin civarı orjinal ve sıfırından bahsediyorum uzunca bir yolum var, para olsa neden uğraşayım ?

ama kendi yaptığımla uçacağım işte asıl mesele burda anlayana :)

teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

tamam bebeğim özelimizi kamuoyu önünde paylaşmayalım diyosssunn ..:p ulan yenikapıdan atlıycam idoya gelcem Yalovaya...bi ara fiyatda uygun...orda zaten beni ağırlarlar beslerler zıfır masraf..:p


gel ulen o kadar ölmedik ayuuu bi köfte sölerik yani ne olcek :) oda olmadı irfan amcan piynirli çörek yapar sana , hiç heveslenme kuşbaşılıya o ramazanda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

Abi eline sağlık,yine şahane işler çıkarmışsın.

Sen ne ara işe gidiyorsun,bunlara kafa yoruyorsun,sonra bunları yapıyorsun,insan yorulmaz mı hiç maşallah ya :)



sağolasın uğurcum valla sorma uğraşmaktayım gulüm :) ulen arada bir uğrardın sende çektin ayağını buralardan motor almadınmı daha ? :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
sağolasın uğurcum valla sorma uğraşmaktayım gulüm :) ulen arada bir uğrardın sende çektin ayağını buralardan motor almadınmı daha ? :)

Ah be abi alamadık daha,kaldık Değirmendere'den çıkamıyorum dışarı :silent: Bu gidişle mobilet bile alamam ben :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin babanın düşmanını kızışmış eşekler kovalasın İrfan,
hadi bizim gibi yarım asırlık adamlar neyse,
gencecik çocukları niye zehirliyon?
yarın öbürgün sabi sübyanın biri" ben uydu yapıp, uzaya salıcam" deyip komşunun çatıya indirse füzeyi vebali kime olacak?
Yap be,yapmazsan arkadaşım değilsin.Çok güzel olmuş.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
İrfan Ağa, nasıl bir düşünce gücüne ve nasıl gören bir göze sahipsin arkadaş,
İnanılır gibi değil, tamam var bir yetenek beceri anladıkta bu ne be adam, kabına sığmaz mısın sen,

Allah yolunu açık etsin, başarılarının devamını dilerim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst