araba krikosundan boru bükme makinası olurmu ? buyrun :)

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
irfan abi böyle şeyler paylaşıyorsun ya
sonra gidip ayna karşısında kendi yüzüme tükürüyorum
ulen ne beceriksiz herifsin diye
acı bana ya
ellerine sağlık kardeşim süper olmuş
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
ben sana foto vereyim mehmet sıkıntı yok :cherry: sen çizecem de yeterki ama bilirim kafa sakin olmadımmı o işler insana işkence gelir ama sorun değil ben çok sabırlı adamımdır hiiiiççç acele edip sıkıştırmam seni ,

karşılığında bende sana yeni versiyon cbf yaparım , unu deposundan atarsın ekzostundan pişmiş ekmek çıkartır nasıııı ? :cherry: :p şaka şaka yakın olsan küftenin en kralını söylerdim sana valla başkada kıyak yapacak durumda değilim :) :cherry:

sen beğendiğin bir kaç fotoyu özel mesaj at usta bakayım ben :thumleft:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi böyle şeyler paylaşıyorsun ya
sonra gidip ayna karşısında kendi yüzüme tükürüyorum
ulen ne beceriksiz herifsin diye
acı bana ya
ellerine sağlık kardeşim süper olmuş

estağfurullah tayfurum o nasıl sözdür , bana bakma sen bir şey yaptığımızda yok kendi çapımda takılıyoruz yahuuu :) herşeyi bilmem , bildiğim bir şey varsa ben uçacam arkadaş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

sen beğendiğin bir kaç fotoyu özel mesaj at usta bakayım ben :thumleft:



tamam o zaman bana özel bir çizim olacaksa ona göre bir resim atayım :) yani benim cbf standartların dışında hatlardadır biraz hani resim açısından söylüyorum çizmesi uraştırır detay olarak detaylıca olduğu için :) :p
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Vallahi ağzım bir karış açık okudum tüm yazıyı.Ellerinize sağlık İrfan bey.Neler yapıyorsunuz siz böyle. Yakında füze yaptım diye başlık açarsanız şaşmamak lazım.

Paramatorun detaylı yapım aşaması resimleri varsa bunlarıda paylaşabilirmisiniz.?

Sizde biliyorsunudur. Şu an için bu aletin kullanımını düzenleyen bir yasal düzenleme yok. ( diye biliyorum) Fakat kırsalda jandarmanında kullanıma müdahale ettiğini bir yerlerde okumuştum.( askeri tesis yakınlarına belili bir mesafeden sonra yaklaşamıyordunuz galiba . böyle bir şeydi)

O kadar eski okuduğum bir yazıydı ki inanın çok da detaylı hatırlayamıyorum ne yazık ki. Yinede ne olur ne olmaz.Bunun yasal mevzuatını nedir.? Türk hava kurumundan öğrenip, bu şekilde kullanmaya başlayın.ellerinize sağlık. yaptığınız paramotor hakikaten çok profesyonel görünen bir tasarım olmuş. Boru bükmede işin extra bonusu zaten.

Üç bisikletin arka dişlileri ve bisiklet zincirleriyle hakikaten sıra dışı bir tasarım olmuş.Ama yanlış görmüyorsam özellikle bu çapta boruyu bükecek bir tasarım , daha ince boruları bükmeye çalışırsanız bu olmayacak gibi görüyorum. Zaten bunada gerek yok şimdilik galiba . hakikaten ilginç ve bir o kadar güzel.çok beğendim .
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
İrfan abi Zihni Sinir'sin yemin ediyorum :mrgreen: eline sağlık :thumleft:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bravo irfan gözünden belli senin elinden hiç bir iş kurtulmaz bu konuda sana kefilim
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
İrfan Bey,

Şimdiye kadar ki tüm konularınızı (özellikle bu tarz kendi işinizi kendiniz hallettiğiniz) özenerek ve tebrik ederek takip ettim. Her ne kadar aktif olarak yazmasam da inanın takdir ettim sizi. Ara ara Karamürsel'e gelirim eşimin teyzesi ve kuzenlerinden dolayı. Bir daha ki gelişimde tanışmak ve şu meşhur atölyenizi görmek isterim :)

Tebrik ederim tekrardan.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan Bey,

Şimdiye kadar ki tüm konularınızı (özellikle bu tarz kendi işinizi kendiniz hallettiğiniz) özenerek ve tebrik ederek takip ettim. Her ne kadar aktif olarak yazmasam da inanın takdir ettim sizi. Ara ara Karamürsel'e gelirim eşimin teyzesi ve kuzenlerinden dolayı. Bir daha ki gelişimde tanışmak ve şu meşhur atölyenizi görmek isterim :)

Tebrik ederim tekrardan.



buna çok sevinirim :) çalışmalarımı takip ediyorsanız kapımın sonuna kadar tanıdık yada tanımadık tüm gönül dostlarınada açık olduğunu da bilmeniz lazım :) inşallah her daim başımla beraber. beklerim .

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

Bravo İrfan seni izlemeye devam ediyoruz :cat:

sağolasın ahmedim egelim çadır kampım :) yazı beklemekteyim haaa :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Vallahi ağzım bir karış açık okudum tüm yazıyı.Ellerinize sağlık İrfan bey.Neler yapıyorsunuz siz böyle. Yakında füze yaptım diye başlık açarsanız şaşmamak lazım.

Paramatorun detaylı yapım aşaması resimleri varsa bunlarıda paylaşabilirmisiniz.?

Sizde biliyorsunudur. Şu an için bu aletin kullanımını düzenleyen bir yasal düzenleme yok. ( diye biliyorum) Fakat kırsalda jandarmanında kullanıma müdahale ettiğini bir yerlerde okumuştum.( askeri tesis yakınlarına belili bir mesafeden sonra yaklaşamıyordunuz galiba . böyle bir şeydi)

O kadar eski okuduğum bir yazıydı ki inanın çok da detaylı hatırlayamıyorum ne yazık ki. Yinede ne olur ne olmaz.Bunun yasal mevzuatını nedir.? Türk hava kurumundan öğrenip, bu şekilde kullanmaya başlayın.ellerinize sağlık. yaptığınız paramotor hakikaten çok profesyonel görünen bir tasarım olmuş. Boru bükmede işin extra bonusu zaten.

Üç bisikletin arka dişlileri ve bisiklet zincirleriyle hakikaten sıra dışı bir tasarım olmuş.Ama yanlış görmüyorsam özellikle bu çapta boruyu bükecek bir tasarım , daha ince boruları bükmeye çalışırsanız bu olmayacak gibi görüyorum. Zaten bunada gerek yok şimdilik galiba . hakikaten ilginç ve bir o kadar güzel.çok beğendim .

bükme makinası hakkında bir şey söylemeyeceğim ondan önce uzunca cevaplayacağım bir konuya değinmişssin sevgili abim o konuya yoğunlaşayım :)

paramotor ,yamaç paraşütü, delta yelken kanatlar hakkında bildiğiniz şeyler kısmi olarak doğru şöyleki boş ağırlığı 160 kg mı geçmediği sürece bu saydığım hava araçlarını uçurmayı bilen her vatandaş onunla uçabilir,vergisi,muayenesi vs si olmaz , katagori olarak sivil havacılığa girmekte olup ,çok hafif hava araçları diye anılıyorlar, işin jandarma kısmına gelince , tabiki önce eğitim diyoruz bu işin şakası yok hakkaten yok , yaklaşık 4 ay önce istanbulda bir paramotor pilotu arkadaş 3000 mt rede yolçu uçağıyla burun buruna geliyor ve sıkıntılı haller yaşıyor ve yaşatıyor bu olaydan sonra THK yazılı bir bildirgeyle bundan sonra uçulacak müsait tepelerde ilgili kişilerden notam alınması koşulu isteniyor (uçuş izni gibi bir durum ) jandarma uçuş tepesinden tüm pilotları geri çeviriyor yani 1 kişinin hatası tüm camiaya mal oluyor ,

sonrasında aslında 160 kg mı geçmeyen lisans gerektirmeyen çok hafif hava araçları sınıfı da sıkıntıya girmekte ama bildiğim bir şey varki uçmak için şu an kesinlikle önce eğitim ardından lisans gerekmekte ve gereken bağlantılarımı yaptığımı THK mdan nisan sonunda inşallah lisansımı alacağımı söylemek isterim :) zaten o zamana kadarda kendi paramotorumu bitirmiş olacağım inşallah :)

bükme makinası paramotoru bitirdikten sonra kimbilir birdaha ne zaman lazım olacak ? :) sırf bu proje için çaresizlikten yaptım ama tabi alet alettir zarar gelmez :) benim işimi görmese birilerinin içini muhakkak görecektir :)

çizimlerimi istemişsiniz tabiki koyarım buraya ne demek :) yalnız öyle mühendis gözüyle bakmayın çok bilmediğim için çizebildiğim kadar çizdim ama ölçüler gerçek ölçüler olup üzerinde bayağı uğraştım sıradan karaladığım şeylerde var son yapılacak olan bitmiş çizimlerde ben işinize yarayacağını düşünerek hepsine yer veriyorum teşekkür eder ellerinden öperim saygılar.
















son resimde tahmin ettiğiniz gibi gaz kolu olacak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

Abi dur senin patentini alalım.

bu iyiydi :):cherry: :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

süpersin irfan abi :thumleft:

bizim kamera aparatını unuttun gittin ama :)

unutmaktan değil kardeşim elimde numune motor yok kendi motoruma göre yapacam seninkine uymayacak , haybeye zaman kaybı olacak vallahi kafam ve bedenim çok yoğun bu gün bakma astım işleri :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------

Bende bekliyorum 14:45 yazı geçtimi gördünmü :queen:

yok yok daha gelecek önümüzde :cherry: ne içtin sen ? aynından bende isterim :cherry: :p
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
123
Mühendislik insanın kendini geliştirmesiyle alakalı lafının kanlı canlı örneğisin abi :) Mesleğin nedir bilmiyorum ama üretken biri olmanın nirvanasına ulaşmış birisin gözümde :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst