Araba Egzos'u Takmış Motora YuH

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
eleman, "egzost'a motor takmış" desek :)

Katılıyorum :mrgreen: Şu "racing sesi almak" da ne kadar saçma bir laftır... Radyo bağla hoparlorlerden ses ver o zaman hem istediğin sesi verirsin :p
Motor neyse odur arkadaşlar ben şayet cbr'dan farklı bir ses çıkaran cbr görünce gülmekten ölüyorum :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yurdum insanı :=) ... olur böyle vakalar.Made in Turkiye !!!
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar bizim mt den birindede böyle motorunda araba egzosu var üye arkadaşın ismini hatırlayamıyom ama Çelik motorun Cross modelinden yeşil renkli bi motorda var :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: hatta enson bi geziye gitmişler mangal falan yapmışlar orda yakın resimleri var :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
hayrına arkadaşa bi egzos hediye edelim.egzosun nasıl olduğunu öğretmiş oluruz hiç olmazssa.yada abimiz fazlasıyla öğrenmişte olabilir...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Arkadaslar bizim mt den birindede böyle motorunda araba egzosu var üye arkadaşın ismini hatırlayamıyom ama Çelik motorun Cross modelinden yeşil renkli bi motorda var :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: hatta enson bi geziye gitmişler mangal falan yapmışlar orda yakın resimleri var :queen: :queen: :queen: :queen:

kardes bi zahmet su fotolari bul :) :) :)
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
ben olsam edirs egsoz takardım.hem sesi daha çok çıkardı :mrgreen:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Yabancılar traktör tekerini motosiklete taktığında, türlü motosiklet yaratıkları yaptığında kimse bu kadar dalga geçmiyor ama...

Verimli olurmuş veya olmazmış orası önemli değil.Emek verip bir şeyler denemiş ya arkadaş, tebrik ediyorum.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ençok o eksozdan çıkan sesi merak ediyorum ugraştıgına değdimi :silent: :mrgreen:

resimi çeken arkadaştan ricam bir zahmen videosunuda kaydediverse yaa:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
bence gayet guzel bısey olmus super duruyo racıng sesını bulmaya calısmıs dıyen arkdaslar o egsoztan racıng sesı cıkmazkı abart egsoz ıste gıdıste motor seriliğini kaybeder fıtesler gelmek bılmez ama ses olayı bence super olmustur merak etmıs ugrasmıs yapmıs helal olsun ben abart kafa takmayı dusunmedım degıl su resımde gordugunuz motorun egzosuna abart bı nıkelaj kafa takmayı dusunuyorum yurt dısında adamlar bırsuru sey denıyolar egzosu yarısından daha kısa mesafede kesıp baska seyler takarak komple degıstırıyolar kımısı sadece kesık egzosla vıdeosunu cekıyo bızde ızlıyoz waww baksana makıneye helal olsun faln fılan.onlar makınelerınde denıyolar oha falan dıyen yokta yurdum ınsanı ımkansızlıktan bı makıne alır onu dener oha bunu yapar oha bu kadar dusurmeyın lutfen emegıne saglık dıyorum bence deneyerek bıseylerı gormus ıste.işte bız bunun ıcın kaybedıyoruz adam daha o egzosun mekıneye ne gıbı bı tepkı verıcegını bılmıyo.gelıyo denemıs gıbı yazıyo oylesıne bırakın barıde kımsenın hevesını kırmayın
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
bence gayet guzel bısey olmus super duruyo racıng sesını bulmaya calısmıs dıyen arkdaslar o egsoztan racıng sesı cıkmazkı abart egsoz ıste gıdıste motor seriliğini kaybeder fıtesler gelmek bılmez ama ses olayı bence super olmustur merak etmıs ugrasmıs yapmıs helal olsun ben abart kafa takmayı dusunmedım degıl su resımde gordugunuz motorun egzosuna abart bı nıkelaj kafa takmayı dusunuyorum yurt dısında adamlar bırsuru sey denıyolar egzosu yarısından daha kısa mesafede kesıp baska seyler takarak komple degıstırıyolar kımısı sadece kesık egzosla vıdeosunu cekıyo bızde ızlıyoz waww baksana makıneye helal olsun faln fılan.onlar makınelerınde denıyolar oha falan dıyen yokta yurdum ınsanı ımkansızlıktan bı makıne alır onu dener oha bunu yapar oha bu kadar dusurmeyın lutfen emegıne saglık dıyorum bence deneyerek bıseylerı gormus ıste.işte bız bunun ıcın kaybedıyoruz adam daha o egzosun mekıneye ne gıbı bı tepkı verıcegını bılmıyo.gelıyo denemıs gıbı yazıyo oylesıne bırakın barıde kımsenın hevesını kırmayın

:cat: :cat: :cat:

25 karakter
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst