APV41 CENGİZ Arkadaşımızın Yeni Makinası

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
cengiz abim hayırlı ugurlu olsun çok şık çok güzel bi motosiklet almışsın . artıkın dag bayır tarla hak getire ((((:)

tekrardan hayırlı olsun çok güzel
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hayırlı olsun :) kazasız belasız sürüşler dilerim.
ben de tam dakarlık motor diycektim meğer efsaneymiş. daha önce duymamıştım. güzel motor gerçekten. maşallah
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
teşekkürler arkadaşlar ilginize alakanıza ama bu sene dakar düşünmüyorum sadece bir karadeniz yapacağım sahilden :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BOŞUNAMI SIFIR MAKİNE YAPTIK var bir bildiğimiz herhalde yoksa milyon km yi nerede yapacak :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek silindir dört zamanlı 91 model tengai :)
hayırlı olsun kazasız belasız insalla
fotograflarda pek yakışıklı çıkmış, motor yani :p :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ne yani ben yakışıklı çıkmamışmıyım ( atımı hazırlayın sefere çıkıyorum şu arkadaşın memleketini fethedip geleyim :queen: fatihide arayın orada beklesin :p)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ne yani ben yakışıklı çıkmamışmıyım ( atımı hazırlayın sefere çıkıyorum şu arkadaşın memleketini fethedip geleyim :queen: fatihide arayın orada beklesin :p)

Bizanslılar hacamat etmesin seni?..... :queen::queen::queen: Deplasmana gidiyorsun.... Bence gitme.... :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen varsın diye yazdım sen beni korursun İZMİR MT ye gelirken ettiğin yemini unutma hayatın dikenli yollarında birlikte yürüyeceğiz sen önden gidip bana yol açacaksın :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sen varsın diye yazdım sen beni korursun İZMİR MT ye gelirken ettiğin yemini unutma hayatın dikenli yollarında birlikte yürüyeceğiz sen önden gidip bana yol açacaksın :queen:

Valla yol açmayı yanlış kullandın..Yanlış anlaşılmalara yol açacan haberin olsun.... :wiinkk::bounce::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst