- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #141
hayırlı uğurlu olsun cengiz abi güle güle kullan
Kıllıcan sen daha önce dediydin yaw..... :queen::queen::queen:
hayırlı uğurlu olsun cengiz abi güle güle kullan
teşekkürler arkadaşlar ilginize alakanıza ama bu sene dakar düşünmüyorum sadece bir karadeniz yapacağım sahilden :cat:
Piramitlerin altından mı çıkardınız?...... :queen::queen::queen:BOŞUNAMI SIFIR MAKİNE YAPTIK var bir bildiğimiz herhalde yoksa milyon km yi nerede yapacak![]()
ne yani ben yakışıklı çıkmamışmıyım ( atımı hazırlayın sefere çıkıyorum şu arkadaşın memleketini fethedip geleyim :queen: fatihide arayın orada beklesin)
sen varsın diye yazdım sen beni korursun İZMİR MT ye gelirken ettiğin yemini unutma hayatın dikenli yollarında birlikte yürüyeceğiz sen önden gidip bana yol açacaksın :queen: