Cengiz Bey,
Başlığı görmemiştim önceden. Şimdi tebriklerimi kabul et lütfen. Güle güle binmek nasip olsun. İkinize de iyi yolculuklar dilerim.. Gözlerim Buca'da size daha kolay takılır herhalde...
slm arkadaşlar ben yeniii arkadaşınız kemal cengiz abinin calıştığı iş yerinden elemanıyım kısa zamanda tanıdığım en harika insan cengiz abim onu anlatmak istesem burdaki satırlar yetmez kelimeler yetmez yanii ama en büyük bir avantajım var böyle saygın böyle iyibir insanla aynı yerde çalışmak onunla akşama kadar konuşup muhabbet etmek benim için çok güzell yeni motorunuda çok yakından gördüm ve çok süper büyük adama büyük motor yakışır iyi adama en iyisi yakışır ve abimede bu yakışır allah hatazız kazasız belasız olmasını diliyorum hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.... herkeze saygılarımla
way benim APRANTİ gelmiş hoş geldin ÇEK BAKAYIM BENİM ATI ARKAYA :queen:
Olm makinayı alan Cengiz.... Bana ne soruyon....:cherry::cherry: Kendisine sorsana....:cat::cat:
Ama biraz yorgun sanırsam alet... Cum günü habire yatıp durdu....:queen::queen::queen:
APV41 Çengiz arkadaşımızın aldığı yeni makina bu arkdaşlar..... Kendisine ve vatana millete hayırlı uğurlu olmasını dileyerekten Güzel günlerde kullanmasını niyaz ederim.... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
[URL=http://imageshack.us][/URL]
[URL=http://imageshack.us][/URL]
[URL=http://imageshack.us][/URL]
[URL=http://imageshack.us][/URL]