APV41 CENGİZ Arkadaşımızın Yeni Makinası

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Cengiz Bey,

Başlığı görmemiştim önceden. Şimdi tebriklerimi kabul et lütfen. Güle güle binmek nasip olsun. İkinize de iyi yolculuklar dilerim.. Gözlerim Buca'da size daha kolay takılır herhalde...

aman kardeşim yollarda rast gelelim ama senin iş yerinde karşılaşmayalım :queen: seni gören uzun süre kendine gelemiyor :p sağolasın iyi dileklerin için :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cengiz hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmanı dilerim.

Yalnız bana biraz huzurevi makinesi gibi göründü, sahibine uyum mu sağlıyor? Benim önceki motorum ZX-9R'ın yaptığı gibi krankı motor bloğundan çıkmak istemez umarım.

Bu arada önden çok heybetli bir duruşu var. Arabadaki adam aynaya baksa sadece ön farı görecek ve korkacak. :D
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
3
slm arkadaşlar ben yeniii arkadaşınız kemal cengiz abinin calıştığı iş yerinden elemanıyım kısa zamanda tanıdığım en harika insan cengiz abim onu anlatmak istesem burdaki satırlar yetmez kelimeler yetmez yanii ama en büyük bir avantajım var böyle saygın böyle iyibir insanla aynı yerde çalışmak onunla akşama kadar konuşup muhabbet etmek benim için çok güzell yeni motorunuda çok yakından gördüm ve çok süper büyük adama büyük motor yakışır iyi adama en iyisi yakışır ve abimede bu yakışır allah hatazız kazasız belasız olmasını diliyorum hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.... herkeze saygılarımla
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
way benim APRANTİ gelmiş hoş geldin ÇEK BAKAYIM BENİM ATI ARKAYA :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
slm arkadaşlar ben yeniii arkadaşınız kemal cengiz abinin calıştığı iş yerinden elemanıyım kısa zamanda tanıdığım en harika insan cengiz abim onu anlatmak istesem burdaki satırlar yetmez kelimeler yetmez yanii ama en büyük bir avantajım var böyle saygın böyle iyibir insanla aynı yerde çalışmak onunla akşama kadar konuşup muhabbet etmek benim için çok güzell yeni motorunuda çok yakından gördüm ve çok süper büyük adama büyük motor yakışır iyi adama en iyisi yakışır ve abimede bu yakışır allah hatazız kazasız belasız olmasını diliyorum hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.... herkeze saygılarımla

Şu pisikleti olan değilmisin sen?..... :queen::queen::queen:

Onla akşama kadar muhabbet çekilirmi lem..... :pr::pr::queen::queen:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Biraz geç oldu ama foruma yeni bakabildim.Hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
cengiz abi hayırlı olsun allah kaza bela vermesin daha iyileride nasip olur inşallah motor sana çok yakışmış abi
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Olm makinayı alan Cengiz.... Bana ne soruyon....:cherry::cherry: Kendisine sorsana....:cat::cat:

Ama biraz yorgun sanırsam alet... Cum günü habire yatıp durdu....:queen::queen::queen:

ama en çok senle yatıp kalktı demiii:mrgreen:

Cengiz'im hayırlı uğurlu olur inşallah:rendeer:
Allah bahtını ve yolunu açıketsin...:cat:

Yalnız öle her isteyene verme çünkü senin beygirin kişnemesinden anlamayanalar var:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
way nostalji ye akmısız sankı bıraz on suspansıyonlra bayıldım boru gıbı massallah :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
hayırlı olsun....kazasız belasız keyifli sürüşler.....güle güle iyi günlerde kullan.....
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
allah kaza bela vermesn abi hyrlı uğurlu olsn inş..
darısı ehliyeti alınca bana:)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kazasız belasız arızasız parça sorunsuz güzel günlerde kullanman dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst