APTALCA BİR SORUN AMA YİNEDE BİR BAKIN.

Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Son bir ay içerisinde 3 kez kaskımın içine arı girdi.Kullandığım kask tam kapalı.Normal sürüş anında vücuduma çarpan arılar oradan sekip alttan kaskın içine giriyor.İki sefer arılar burnumun ucunda iken panik halinde kaskın önünü açıp tehlikeyi bertaraf ettim,sonuncusunda ise haberim yoktu durduktan sonra kaskı çıkarınca yere düştü.Arı denilen böcek benim hiç ama hiç hoşlanmadığım özenle uzak durduğum bir yaratık.Her türlü öneriye açığım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana bir kısmet var benceee.... üç vakte kadar sayısal loto falan oyna... Bakarsın bir yerden bir işaret vs alırsın... Bir işe atılırsın veya siyasete. Ne bileyim yani bugüne kadar sana yüz vermeyen bir hatunun tutumu değişir birden. Yani demem o ki, arı iyiye işaret...
 
Katılım
8 Nis 2004
Mesajlar
10
Dostum, bence önce bi hocaya git, okusun üflesin. Sonra kurşun döktür baktın ki kesmedi motor olayını bırak hatta mümkünse hiçbir vasıta kullanma. Gerçi sende bu şans varken yürürken kafana kovan düşer ama ... :cherry:
 
G

Guest

motora binmeden önce kaskın içine raid falan sık dicem ama o da olmaz :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Raid işi makul gibi.Arada bende giderim ama olsun arılarıda beraberimde götürürüm. :jocolor: Diğer seçenekler için ise maalesef batıl inançlarım yok. :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
quietriderd03.jpg


soyle bir parcaa kullanıyorlar ama nereden bulabilecegini bilmiyorum
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
geçen cuma da benim gömleğimin yakasından içime girdi arı ve maalesef banro kadar şanslı diildim boynumdan soktu, bi alerji iğnesi yaptılar 1 saat iptal oldum feci uyuttu. her neyse, benim merak ettiim geçen hadi havalar serinken boğazı kapalı yağmurlukla filan idare ediorum da havalar ısınınca börtü böcekten korunmak için ne yapmam gerekir? motorsikletle ilk yazım olacak da...
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
ben kışın atkı takıyorum gayet güzel oluyor.ancak yaz için bir projem yok :cherry:
yinede sanırım fular dediğimiz, benim pek bir gubidik bulduğum aksesuar açık yakalardan böğrümüze haşerat kaçmasını engelleyebilir.yazın açık kask takıp gözlükle kullanmakta faydalı olabilir.benim 2 kaskım var.böyle yapıyom.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
skullhunter cevabındaki kasklar iyi duruyor.Aramaya başlayım,Bulursam ve yaz sıcaklarında dayanasildiğim kadar kullanırım.
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
yaz için dayanıklı olcanız banada oluyo böceklerin tacizine uğruyom wallahi :mrgreen:
orama burama giriyolar :cherry:
 
G

Guest

en iyisi motora binmeden önce üstümüze haşerat kovucu spreylerden sıkmak :cherry:
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Bir Böcek bilimci olarak şukadarını söyleyebilirim . Alerjin varsa dikatli ol Tülbentle Açık yerleri kapatabilirsin Hem terletmez Hemde böceklerin girmesini önler. Eğer yüzünüzden arı sokarsa(alerjiniz varsa nerden soktuğu önemli değil) Ufak kısmi felç yaratabilir arı sokması alerjisi olanlarda sinir sistemini bloke eder nefes borunuz tıkanır boğularak ölürsünüz. İlk yardım olarakİlkönce iğne çıkartılır(bal arılarının iğnesi deride kalır) buz(zehirin yayılmasını yavaşlatır).Sirke veya amonyak(zehiri meydana getiren enzimler üzerinde etkilidir) Bir düşünceye göre enzimler sıcaklıkla bozulduğuna göre dayanabildiğiniz kadar sıcak su etkili olabilir. Birde zehiri çıkartmak için bir enjektörün uç kısmını keserek vakum yardımıyla zehir çıkartılabilir.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Falkon yazdıkların kesinlikle aydınlatıcı ve bilgilendirici.Ama sorun birazcık farklı. Şöyle anlatayım 100km hızla gidiyorsun ve burnunun ucunda kızgın ve neye uğradıgını anlamamış şaşkın bir arı var.Benim gibi arı fobisi olan bir kişi için bu 100 tane zehirli yılanın olduğu bir kuyuda olmaktan daha feci.Bu soruna bir çözüm bulamazsam eğer Motorcu olarak çok sıkıntı çekeceğim kesin.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşım usanmadan arayıp buluyorsun bu yıllanmış topicleri
helal valla...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
nerden bulursunuz bu topicleri yaf..ben gunluk topicleri zor takip ediyom..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben careyi siperlikli motor kulanarak buldum arı bortü böcek siperlikte kalıyor :queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
78
slm arkadasim bence sen o kaski kullanma ari kovani yap üretilen ballar la yeni kask alirsin.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
can abi en güzel çözüm skulhunterın gösterdiği kask ama sen bence maske kulansan daha masrafsı ve iyi olur..... biraz sıcak olur am bence en iyisi
bu arada bodrumdan geri döndüm abi en kısa gezilerde görüşmek dileğiyle.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst