- Katılım
- 24 Ara 2003
- Mesajlar
- 1,447
- Konu Yazar
- #1
Son bir ay içerisinde 3 kez kaskımın içine arı girdi.Kullandığım kask tam kapalı.Normal sürüş anında vücuduma çarpan arılar oradan sekip alttan kaskın içine giriyor.İki sefer arılar burnumun ucunda iken panik halinde kaskın önünü açıp tehlikeyi bertaraf ettim,sonuncusunda ise haberim yoktu durduktan sonra kaskı çıkarınca yere düştü.Arı denilen böcek benim hiç ama hiç hoşlanmadığım özenle uzak durduğum bir yaratık.Her türlü öneriye açığım.