APRiLia RS 125 çiler bi bakabilir mi acaba ???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar ; CBR 125 imi RS 125 ile takas düşünüyorum... Yalnız bazı oLumsuz tepkiler aldm rs 125 hakkında.. Öncelikle cok cok yakıyormus ve problem sıkıntısı fazlaymış ve ayrıca parca sıkıntısı da varmışş...

RS 125 Kullanan arkadaşlarımız biraz bilgi verebilirler mi acaba ??? :wiinkk:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
38
Merhaba.
Ben rs 125 i yaklaşık 4 ay önce sıfır aldım. İlk 1000 km de 6000 devri geçmeden rodajını tamamladım ve şu anda 1600 km lerde. Yakıt sarfiyatını tam olarak hesaplamadım ama biraz fazla olduğunu düşünüyorum. Yakında bu konuda sana tam olarak bilgi verebilirim. Ama performans olarak baktığında kategorisinde üstüne tanımıyorum. Karşılığını fazlasıyla veriyor. Üzerine bindiğinde tam bir racing havası veriyor. Zaten çevrendeki bakışlardan onu hissediyorsun.Parça sorununa gelince henüz bir parça ihtiyacım olmadı ama bana söylenen, önceki distrübütör firmada parça sorunu yaşandığı fakat ferco ya geçtikten sonra parça sıkıntısı yaşanmadığı şeklinde. Yeni tecrübelerim oldukça paylaşmaya çalışırım.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hele şükür bi cevap alabildim :) sağoL arkadaşım :) Anladığım kadarıyla senin motorun yeni RS Lerden :) Benim bahsettiklerim özellikle 1998 - 2002 arası modeL olanlar! Onlar daha hoş duruyor sanki :bounce:

Eskiler yenilere oranla biraz daha fazla da yakabilir... Hmmmm :silent: iLLaki kullanan arkadaşlarımız war buralarda :) yazarlarsa konuyu uzatırız :cat:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
38
evet benim rs 2008 model. Önceki modeller hakkında çok bir bilgim yok. Ama almaya karar verirsende temiz motorsa pişman olmayacağını söyleyebilirm.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Benzinliğin varsa hiç düşünmeden al derim:queen:
Şaka bir yana cidden çok hoş motorlar.Bir bakan bir daha bakıyor ama bence bu motorlar her işini göreceğin motorlardan değil.Hani bir çarşıya ineyim, bir arkadaşlara bakayım, okula gideyim kısacası altındaki cbr 125r ya da bendeki dylan gibi günlük işlerin motoru değil.Ara ara hava güzelse alacak çıkacaksın 1-2 saat bağırtıcaksın işte o:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Cidden çok hoş bir motor ama (internette izlediğim videolar kadarıyla) 2 zamanlı olduğu için sesi pek kulak doldurmuyor :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
çakooo hobi motoru birader.hobi.bizim ruhumuza işlemiş motorculuk.yani ben öyle düşünüyorum.motor benm hobim değil ki vazgeçilmezim.rs 250 alacaktım bende hatta kalyo abimizlede konuştum.sonra vazgeçtim.iyi düşün performans 10 numara ama parçayı bilemediğimden rs 250den vazgeçtim.iyi araştır....
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Al al biraz yakar ama hakkını verir :)
Bir tur at istersen sonra karar verirsin hangisi senin olsun diye..
Parça parça parça :silent: bulurmusun acaba :silent:
Bende var bakarsın satarım sana ne dersin :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çako olm en fazla yakacağı 4 litredir 2 zamanlı va yanılmılyorsam 33 beygir di (yanlış biliyorsam düzeltin) burda birtane derbi gpr125 vardı herif cbr 600 e kafa tutuyor ama senin cıbırdan bu kadar çabuk soğumanı anlamadım tabe..

alırsanda almazsanda hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız bol km ler dilerim öptüm kankaaa..
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bence 4 litreden fazla yakar dostum.Benim 16 beygir, 4t motor bile bastığım zaman "Bak giderim ama biraz fazla yakarım abi" der gibi yol tutuyorsa bastığın zaman 33 beygir, 2 zamanlı motor içer diyorum ben...
Ki ben basmam yavaş yavaş turlarım diyen yalan söyler:queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nomrla kullanımda 5 lt yakıyor ama hakkını fazlası ile veriyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman 600 lük bi ss al daha iyi yafuu..:mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst