- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ; CBR 125 imi RS 125 ile takas düşünüyorum... Yalnız bazı oLumsuz tepkiler aldm rs 125 hakkında.. Öncelikle cok cok yakıyormus ve problem sıkıntısı fazlaymış ve ayrıca parca sıkıntısı da varmışş...
RS 125 Kullanan arkadaşlarımız biraz bilgi verebilirler mi acaba ??? :wiinkk:
RS 125 Kullanan arkadaşlarımız biraz bilgi verebilirler mi acaba ??? :wiinkk: