- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel ama çok yakıyor
Moderatör tarafında düzenlendi:
bak kardeşim hangi motosikletin daha iyi , daha hızlı, daha kaliteli vs.. olduğunu geçtik diyelim. senin konuşma şeklin başlı başına problem. Ben benden yaşça çok küçük insanlarla bile konuşurken çok dikkat ediyorum, acaba yanlış bi cümle kurarmıyım, karşımdakini kırarmıyım diye... ama sende bu düşüncenin milyonda biri olsaydı bu tartışmalara gerek bile kalmazdı... ayrıca son cümlende nasıl bir insan olduğun okunuyor...:farao::farao::farao::farao::farao:
BAK GÜZEL KARDEŞIM bazı sozlerın dogru ama cok sıvrı dıllısın vede karsı tarafı acayıp tahrık edıyosun daha sakın olalım daha usuturplu konusalım terbıye bozmak kolaydır ama bıze bu yakısmaz sevıyelı bı ortamdır burası ok :cat:
ya hacı dinle beni al bi tane hondai sibiyar 1000 arar hemde çingene pempeside vhar çok güzel bi sukutır::dalga::::dalga::::dalga::
yzf-125 le kıyaslma bu kadar komik olamaz.yeni nesil 2 zamanlılar efsanedir.aprilla rs125 yzf yi yer bitirir.tabi bende bu saçma kıyaslamaya neden dahil oldum bilmiyorum...soruna gelince bu makinayı al arkadaşım...
ufak bi motor al, onda işi kap, sonra daha büyüğünü alırsın, bu motoru alacaksın işi kapınca artık seni kesmeyecek, pahallı olduğundan satması sorun olur gibi geliyor bana. şahsen ilk zamanlarımda bunun 2. elini bile tercih etmezdim.. tecrübe edinmek için bu motor şart değil, ama illa bende parada çok diyosan, al bin görünümü güzel, ama en fazla buna 1 sene dayanırsın..
Nasıl konuşacağımı senden öğrenecek değilim, yazıları iyi okumanı ve neden tepki verdiğimi o milyon düşüncenle düşünmeye çalışmanı tavsiye ederim. Son cümleme de fazla takılman beni şaşırtmadı doğrusu.
QUOTE]
seninle daha fazla bu konuyu tartışmak istemiyorum.ben sana insancıl bir tavırda neden öyle yazdın gerekçen nedir diye sormuştum ama sonuç hüsran.. nasıl konuşulacağını benden öğrenmeyeceksin tabi ki... aslında bu yaşa kadar nasıl konuşulacağını öğrenmiş olman gerekiyordu...
Yine birisi kuyuya taş atmış tüm forumda peşinden atlamış![]()
Motosikleti : kısmında yazanı anlamadım ben. Bu durumda scooter motosiklet sayılmıyor mu ?
Amaç motosikleti övmek veya kötülemek değil kalite olarak bir japona yetişemeyeceği ortada bakınız(kawasaki made in japan). Fiyat+performans oranına dikkat edilmelidir. ..
HACI BEN 125 CC BALICAM SEN GELMİS NE Dİosun ya oldM şimdi..!
ya ben sadece sordum ama arkadaslar kımı 1400 ay fln arası onemlı deıl iyimi kotumu yeni alan ıçın sadece kısa bi soru ve sizden ön bilgi almk istiyorum ..!!:cat:
yok parası ben vermcem var ama ilk ya 2, el alsam cokk bakım yaptırırmıyım?? habıre onunla uğrasırmıyım dıyi dusunceler içinde kaldım bende dusundumkı 0 alım temız olsun bi 2-3 sene kullanım :silent:
aynene farkındayımmm ..!! ben suzukı 600f almayı dusunuodum 125cc dustu duşuncemm bırakta olsunn ..!!
allahım yaa italyan kalitesini tartışır olduk böle yetersiz adamlar yuzunden.sadece sunu yazıcam Aprilia,ducati,mv agusta,benelli,bimota,cagiva,ghezzi,gilera,laverda,magni,motoguzzi,piaggio,vespa bu markaları tartısacak bırı varsada ben daha bısı demıyorum.
"senın anlatabıleceklerın karsındakının bıldıgıyle sınırlıdır " o kadar
allahım yaa italyan kalitesini tartışır olduk böle yetersiz adamlar yuzunden.sadece sunu yazıcam Aprilia,ducati,mv agusta,benelli,bimota,cagiva,ghezzi,gilera,laverda,magni,motoguzzi,piaggio,vespa bu markaları tartısacak bırı varsada ben daha bısı demıyorum.
"senın anlatabıleceklerın karsındakının bıldıgıyle sınırlıdır " o kadar
tüketim yedek parça temini servis noktası bakımından yzf al bu hem tr de varmı??