APRİLİA MOTORSİKLET 125cc 5Vites nasıl??

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel ama çok yakıyor
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
bak kardeşim hangi motosikletin daha iyi , daha hızlı, daha kaliteli vs.. olduğunu geçtik diyelim. senin konuşma şeklin başlı başına problem. Ben benden yaşça çok küçük insanlarla bile konuşurken çok dikkat ediyorum, acaba yanlış bi cümle kurarmıyım, karşımdakini kırarmıyım diye... ama sende bu düşüncenin milyonda biri olsaydı bu tartışmalara gerek bile kalmazdı... ayrıca son cümlende nasıl bir insan olduğun okunuyor...:farao::farao::farao::farao::farao:

Nasıl konuşacağımı senden öğrenecek değilim, yazıları iyi okumanı ve neden tepki verdiğimi o milyon düşüncenle düşünmeye çalışmanı tavsiye ederim. Son cümleme de fazla takılman beni şaşırtmadı doğrusu.

BAK GÜZEL KARDEŞIM bazı sozlerın dogru ama cok sıvrı dıllısın vede karsı tarafı acayıp tahrık edıyosun daha sakın olalım daha usuturplu konusalım terbıye bozmak kolaydır ama bıze bu yakısmaz sevıyelı bı ortamdır burası ok :cat:

Burada uzun süredir bulunuyorum nasıl bir yer olduğunu gayet iyi biliyorum. Ama tespitlerine katılmadığımı belirtmek isterim. Ayrıca nasıl davranacağımı senden öğrenecek değilim.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
sen bence safkan bir italyan olan aprillianın marka tarihiyle ilgili biraz bilgi topla sonra japonlarla karsılastır.Model olarak RS125 i de araştır; he birazda 2 zamanlı motor nedir onu bi öğren.Bu bılgılerı edındıkten sonra burda konusulacak fazla bısı kalmıyacaktır senın adına.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya hacı dinle beni al bi tane hondai sibiyar 1000 arar hemde çingene pempeside vhar çok güzel bi sukutır::dalga::::dalga::::dalga::


HACI BEN 125 CC BALICAM SEN GELMİS NE Dİosun ya oldM şimdi..!

yzf-125 le kıyaslma bu kadar komik olamaz.yeni nesil 2 zamanlılar efsanedir.aprilla rs125 yzf yi yer bitirir.tabi bende bu saçma kıyaslamaya neden dahil oldum bilmiyorum...soruna gelince bu makinayı al arkadaşım...



ya ben sadece sordum ama arkadaslar kımı 1400 ay fln arası onemlı deıl iyimi kotumu yeni alan ıçın sadece kısa bi soru ve sizden ön bilgi almk istiyorum ..!!:cat:

ufak bi motor al, onda işi kap, sonra daha büyüğünü alırsın, bu motoru alacaksın işi kapınca artık seni kesmeyecek, pahallı olduğundan satması sorun olur gibi geliyor bana. şahsen ilk zamanlarımda bunun 2. elini bile tercih etmezdim.. tecrübe edinmek için bu motor şart değil, ama illa bende parada çok diyosan, al bin görünümü güzel, ama en fazla buna 1 sene dayanırsın..


yok parası ben vermcem var ama ilk ya 2, el alsam cokk bakım yaptırırmıyım?? habıre onunla uğrasırmıyım dıyi dusunceler içinde kaldım bende dusundumkı 0 alım temız olsun bi 2-3 sene kullanım :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Motosikleti : kısmında yazanı anlamadım ben. Bu durumda scooter motosiklet sayılmıyor mu ?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Nasıl konuşacağımı senden öğrenecek değilim, yazıları iyi okumanı ve neden tepki verdiğimi o milyon düşüncenle düşünmeye çalışmanı tavsiye ederim. Son cümleme de fazla takılman beni şaşırtmadı doğrusu.

QUOTE]

seninle daha fazla bu konuyu tartışmak istemiyorum.ben sana insancıl bir tavırda neden öyle yazdın gerekçen nedir diye sormuştum ama sonuç hüsran.. nasıl konuşulacağını benden öğrenmeyeceksin tabi ki... aslında bu yaşa kadar nasıl konuşulacağını öğrenmiş olman gerekiyordu...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
italyanlar motosiklet üretmez.. Onlar motosiklet sanatı icraa ederler.
Aprilia RS125 sınıfının tartışmasız en iyi makinesidir. 125cc, 33HP ve GP Teknolojisiyle donatılmış bir canavar.. 2 zamanlı olmasının yakıt ve yağ harcamaları gibi dezavantajları olduğu doğrudur fakat 2T motorların rektifiyesi daha kolaydır, çünkü basit yapılıdır. Dolayısıyla 30.000 gibi ömrünü tüketen motora düşük bir meblağ ödeyerek rektifiye yapar, bi 30.000 daha gidersin.

Fakat bir arkadaşımızın dediği gibi, ne olursa olsun bu makine ZEVK makinesidir. 2T bana gelmez diye aklında bir şüphe bile varsa, hiç bulaşma.

Motosikleti : kısmında yazanı anlamadım ben. Bu durumda scooter motosiklet sayılmıyor mu ?

Yahu bende bunu düşünüyorum uzun zamandır.. Bizim makinelere kategorize işlemlerinde ayrı bir bölüm açılıyor.. Motosikletten saymıyorlar..! :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
:cat:
HACI BEN 125 CC BALICAM SEN GELMİS NE Dİosun ya oldM şimdi..!





ya ben sadece sordum ama arkadaslar kımı 1400 ay fln arası onemlı deıl iyimi kotumu yeni alan ıçın sadece kısa bi soru ve sizden ön bilgi almk istiyorum ..!!:cat:




yok parası ben vermcem var ama ilk ya 2, el alsam cokk bakım yaptırırmıyım?? habıre onunla uğrasırmıyım dıyi dusunceler içinde kaldım bende dusundumkı 0 alım temız olsun bi 2-3 sene kullanım :silent:



scoterdan rs 125 e geçmek mantıklımı sence yada bizce.ne kadar deli bi makinadan bahsettiğini biliyorsun dimi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynene farkındayımmm ..!! ben suzukı 600f almayı dusunuodum 125cc dustu duşuncemm bırakta olsunn ..!!
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
allahım yaa italyan kalitesini tartışır olduk böle yetersiz adamlar yuzunden.sadece sunu yazıcam Aprilia,ducati,mv agusta,benelli,bimota,cagiva,ghezzi,gilera,laverda,magni,motoguzzi,piaggio,vespa bu markaları tartısacak bırı varsada ben daha bısı demıyorum.

"senın anlatabıleceklerın karsındakının bıldıgıyle sınırlıdır " o kadar
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
125 lik bi makina için çok iyi bi performans bence. fakat 2.elde sorun olurmu ki bu acıdan Yamaha YZF daha başarılı olabilir
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
allahım yaa italyan kalitesini tartışır olduk böle yetersiz adamlar yuzunden.sadece sunu yazıcam Aprilia,ducati,mv agusta,benelli,bimota,cagiva,ghezzi,gilera,laverda,magni,motoguzzi,piaggio,vespa bu markaları tartısacak bırı varsada ben daha bısı demıyorum.

"senın anlatabıleceklerın karsındakının bıldıgıyle sınırlıdır " o kadar

ne bu şiddet bu celal
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
tüketim yedek parça temini servis noktası bakımından yzf al bu hem tr de varmı??
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
allahım yaa italyan kalitesini tartışır olduk böle yetersiz adamlar yuzunden.sadece sunu yazıcam Aprilia,ducati,mv agusta,benelli,bimota,cagiva,ghezzi,gilera,laverda,magni,motoguzzi,piaggio,vespa bu markaları tartısacak bırı varsada ben daha bısı demıyorum.

"senın anlatabıleceklerın karsındakının bıldıgıyle sınırlıdır " o kadar

+100000000000000 TEBRİKLER! :cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Cihan abi bu motoru zaten bilen biliyor.Bilmeyen öğrenmek isteyen de kendi çabasıyla öğrenip ne olduğunu görüyor.Tomass abi ile siz burada İtalyan motorlarını savunmak zorunda değilsiniz.Bilen zaten bu işin pirinin, yuvasının İtalya olduğunu ve de gilera,ducati,derbi,aprilia vs.'nin ne olduğunu fazlasıyla biliyor:cat:Boşverin Japon kadar kaliteli demesinler:wiinkk:

Sevgili Cihan abi, motoru alacağımı ilk sen biliyordun zaten.Topiğime bir hayırlı olsun bile yazmamışsın, üzüldüm bak:salut:


:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
49
yok parası ben vermcem var ama ilk ya 2, el alsam cokk bakım yaptırırmıyım?? habıre onunla uğrasırmıyım dıyi dusunceler içinde kaldım bende dusundumkı 0 alım temız olsun bi 2-3 sene kullanım
ooo pardon sen bayanmışsın, kullanılmışı boşver, yenisini al, düzenli olarak bakımlarını servisinde yaptır bu motor sana ömür boyu yeter..:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst