APRİLİA MOTORSİKLET 125cc 5Vites nasıl??

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yzf-125 le kıyaslma bu kadar komik olamaz.yeni nesil 2 zamanlılar efsanedir.aprilla rs125 yzf yi yer bitirir.tabi bende bu saçma kıyaslamaya neden dahil oldum bilmiyorum...soruna gelince bu makinayı al arkadaşım...
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
49
ufak bi motor al, onda işi kap, sonra daha büyüğünü alırsın, bu motoru alacaksın işi kapınca artık seni kesmeyecek, pahallı olduğundan satması sorun olur gibi geliyor bana. şahsen ilk zamanlarımda bunun 2. elini bile tercih etmezdim.. tecrübe edinmek için bu motor şart değil, ama illa bende parada çok diyosan, al bin görünümü güzel, ama en fazla buna 1 sene dayanırsın..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
ya hacı dinle beni al bi tane hondai sibiyar 1000 arar hemde çingene pempeside vhar çok güzel bi sukutır::dalga::::dalga::::dalga::
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
4 zamanlı tum 250 cc makınelere toz yutturur performans ve kalıte acısından ayrıca 33 beygırdır 29 dııldır.125 cc 2 zamanlı ve 200+ kmh hızlara cıkabılır.[/QUOTE]

Atma ziyaaa!
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
@cihantavuz 2 zamanlı makinaların kullanım amacı 4 zamanlılar gibi değildir.Gerçek yarış makinalarıdır ve motorun ömrünü sonuna kadar yerler.Bu yüzden kalite olarak pek de 4 zamanlılara yaklaşamaz.Ayrıca benzini de hiç umursamadan yiyen makinalardır...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
yaklaşık 10bin ytl civarında bir alet. iki zamanlıların şahı. 5 vites değil 6 vitestir. arkasında 150lik lastikle son derece agresif ve iri görünür. gücü 30 beygirin üzerindedir. çok yakar, iyi kaçar. ilk motor için çok da yanlış bir tercih değil bence. birkaç ay exup olmadan kullanıldıktan sonra exup (birnevi turbo diyelim) açılarak gücü iki katına çıkarılabilir. hatta bu iptal edilebilir exup hadisesi ve aşırı hafif aluminyum şasisi sayesinde ilk motor için oldukça uygun. siz bilirsiniz tabi.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087

kimsenin yalan attığı yok burda. kawasaki ninja 250 çok güzel bir alet fakat rs125'ten biraz daha güçsüz ve rs 125ten çok daha ağır. ayrıca rs iki zamanlı ve exup (birnevi turbo) sistemiyle donatılmış ultra hafif bir pist makinesidir. bir yola çıkıp rs125 ile kapışırsanız (böyle kapışmaları onaylamıyorum) demek istediğimi anlarsınız. cahil cahil konuşup birbirimizi rencide etmeyelim. "atma ziya" nedir yau?!?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838

kimsenin yalan attığı yok burda. kawasaki ninja 250 çok güzel bir alet fakat rs125'ten biraz daha güçsüz ve rs 125ten çok daha ağır. ayrıca rs iki zamanlı ve exup (birnevi turbo) sistemiyle donatılmış ultra hafif bir pist makinesidir. bir yola çıkıp rs125 ile kapışırsanız (böyle kapışmaları onaylamıyorum) demek istediğimi anlarsınız. cahil cahil konuşup birbirimizi rencide etmeyelim. "atma ziya" nedir yau?!?[/QUOTE]

boşver abi bilen bilio ne olduğunu.gül geç:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
yaklaşık 10bin ytl civarında bir alet. iki zamanlıların şahı. 5 vites değil 6 vitestir. arkasında 150lik lastikle son derece agresif ve iri görünür. gücü 30 beygirin üzerindedir. çok yakar, iyi kaçar. ilk motor için çok da yanlış bir tercih değil bence. birkaç ay exup olmadan kullanıldıktan sonra exup (birnevi turbo diyelim) açılarak gücü iki katına çıkarılabilir. hatta bu iptal edilebilir exup hadisesi ve aşırı hafif aluminyum şasisi sayesinde ilk motor için oldukça uygun. siz bilirsiniz tabi.

kimsenin yalan attığı yok burda. kawasaki ninja 250 çok güzel bir alet fakat rs125'ten biraz daha güçsüz ve rs 125ten çok daha ağır. ayrıca rs iki zamanlı ve exup (birnevi turbo) sistemiyle donatılmış ultra hafif bir pist makinesidir. bir yola çıkıp rs125 ile kapışırsanız (böyle kapışmaları onaylamıyorum) demek istediğimi anlarsınız. cahil cahil konuşup birbirimizi rencide etmeyelim. "atma ziya" nedir yau?!?

Ve Sende bu pist canavarını -tahminimce,çünkü ilk beyanları o yöndeydi- daha önce motosiklete binmemiş,scooter bile kullanmamış,16 yaş civarı bir kız çocuğuna gayet rahat tavsiye edebiliyosun:silent:.Tamam 125CC başlangıç iyidir ama bu mantıkla NINJA çok daha mantıklı olmazmı?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Aprillia rs125 den bahsediyoruz arkadaslar iyimidir kotumuduru tartısmayalım burda bu kalıtede bı motor ıcın komık gelıyor.tabıkı yamaha yzf r125 ıle karsılastırılmaz.aprıllıa rs125 egzosunda boğar yzf yi.ikincisi aprıllıa rs 125, 2 zamanlı bir makınedir. 4 zamanlı tum 250 cc makınelere toz yutturur performans ve kalıte acısından ayrıca 33 beygırdır 29 dııldır.125 cc 2 zamanlı ve 200+ kmh hızlara cıkabılır.

+ 1:cat:

ayrıca bi arkadaş 2 silindir demiş onuda düzeltelim bu makina tek silindir:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521

kimsenin yalan attığı yok burda. kawasaki ninja 250 çok güzel bir alet fakat rs125'ten biraz daha güçsüz ve rs 125ten çok daha ağır. ayrıca rs iki zamanlı ve exup (birnevi turbo) sistemiyle donatılmış ultra hafif bir pist makinesidir. bir yola çıkıp rs125 ile kapışırsanız (böyle kapışmaları onaylamıyorum) demek istediğimi anlarsınız. cahil cahil konuşup birbirimizi rencide etmeyelim. "atma ziya" nedir yau?!?[/QUOTE]


Amaç motosikleti övmek veya kötülemek değil kalite olarak bir japona yetişemeyeceği ortada bakınız(kawasaki made in japan). Fiyat+performans oranına dikkat edilmelidir. Darılma ama yeni başlayan birine de böyle bir motosiklet tavsiye etmek cahilliğin daniskasıdır canım kardeşim. Ayrıca yarışma senin tabirinle kapışmanın yeri pist olmalıdır.

Bu forumda son zamanlarda körler ve sağırlar birbirini ağırlar misali birbirini tutmalar da görüyorum. Bu da yanlış bence saygılar..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
kimsenin yalan attığı yok burda. kawasaki ninja 250 çok güzel bir alet fakat rs125'ten biraz daha güçsüz ve rs 125ten çok daha ağır. ayrıca rs iki zamanlı ve exup (birnevi turbo) sistemiyle donatılmış ultra hafif bir pist makinesidir. bir yola çıkıp rs125 ile kapışırsanız (böyle kapışmaları onaylamıyorum) demek istediğimi anlarsınız. cahil cahil konuşup birbirimizi rencide etmeyelim. "atma ziya" nedir yau?!?


Amaç motosikleti övmek veya kötülemek değil kalite olarak bir japona yetişemeyeceği ortada bakınız(kawasaki made in japan). Fiyat+performans oranına dikkat edilmelidir. Darılma ama yeni başlayan birine de böyle bir motosiklet tavsiye etmek cahilliğin daniskasıdır canım kardeşim. Ayrıca yarışma senin tabirinle kapışmanın yeri pist olmalıdır.

Bu forumda son zamanlarda körler ve sağırlar birbirini ağırlar misali birbirini tutmalar da görüyorum. Bu da yanlış bence saygılar..[/QUOTE]
BAK GÜZEL KARDEŞIM bazı sozlerın dogru ama cok sıvrı dıllısın vede karsı tarafı acayıp tahrık edıyosun daha sakın olalım daha usuturplu konusalım terbıye bozmak kolaydır ama bıze bu yakısmaz sevıyelı bı ortamdır burası ok :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Amaç motosikleti övmek veya kötülemek değil kalite olarak bir japona yetişemeyeceği ortada bakınız(kawasaki made in japan). Fiyat+performans oranına dikkat edilmelidir. Darılma ama yeni başlayan birine de böyle bir motosiklet tavsiye etmek cahilliğin daniskasıdır canım kardeşim. Ayrıca yarışma senin tabirinle kapışmanın yeri pist olmalıdır.

Bu forumda son zamanlarda körler ve sağırlar birbirini ağırlar misali birbirini tutmalar da görüyorum. Bu da yanlış bence saygılar..

bak kardeşim hangi motosikletin daha iyi , daha hızlı, daha kaliteli vs.. olduğunu geçtik diyelim. senin konuşma şeklin başlı başına problem. Ben benden yaşça çok küçük insanlarla bile konuşurken çok dikkat ediyorum, acaba yanlış bi cümle kurarmıyım, karşımdakini kırarmıyım diye... ama sende bu düşüncenin milyonda biri olsaydı bu tartışmalara gerek bile kalmazdı... ayrıca son cümlende nasıl bir insan olduğun okunuyor...:farao::farao::farao::farao::farao:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Ve Sende bu pist canavarını -tahminimce,çünkü ilk beyanları o yöndeydi- daha önce motosiklete binmemiş,scooter bile kullanmamış,16 yaş civarı bir kız çocuğuna gayet rahat tavsiye edebiliyosun:silent:.Tamam 125CC başlangıç iyidir ama bu mantıkla NINJA çok daha mantıklı olmazmı?

dikkatli okursan görürsün, ben bu motoru ne şekilde tavsiye etmişim? tekrar oku..
ya da sen zahmet etme ben tekrar anlatayım;

Bu motorda bir exup sigortası var. bu sigortayı çıkarttığınız zaman motorun exup sistemi devre dışı kalıyor ve motor yaklaşık 15 beygire düşüyor. bu durumda da yzf125'le aynı güçte oluyor. bunlara motorun hafifliği de eklendiğinde ilk motor için gayet uygun oluyor.

Acemiliğini atıp da yeni bir motor istediğinde ise, exup sigortasını takıp motoru 34 beygire çıkartması mümkün. önce yzf125 alıp, ardından onu satıp 30+ beygir bir makineye geçmektense bu yöntem daha makul geldi bana.

bunun nesine saldırıyorsunuz ki? amaç nedir?



Amaç motosikleti övmek veya kötülemek değil kalite olarak bir japona yetişemeyeceği ortada bakınız(kawasaki made in japan). Fiyat+performans oranına dikkat edilmelidir. Darılma ama yeni başlayan birine de böyle bir motosiklet tavsiye etmek cahilliğin daniskasıdır canım kardeşim. Ayrıca yarışma senin tabirinle kapışmanın yeri pist olmalıdır.

Bu forumda son zamanlarda körler ve sağırlar birbirini ağırlar misali birbirini tutmalar da görüyorum. Bu da yanlış bence saygılar..

Aprilia, nasıl olur da bir japondan daha kalitesiz olur? safkan bir italyan'la japon'u karşılaştırıyorsunuz. biraz daha araştırın lütfen.. kaldı ki ben iki markayı birbiriyle kıyaslamadım. siz, "250leri geçer" diyen arkadaşa "atma ziyaa" deyince ben de rs125'in kawa250'den hızlı olduğunu belirttim. kawa250 benim bayıldığım bir motosiklettir. hiçbirşeyi kötülediğim yok. sözkonusu motosikleti kullanıyor olmanız, yazdıklarımı okumadan saldırmanızı gerektirmez. kaldı ki bu tip "kapışmaları" onaylamadığımı da belirttim mesajımda. sadece "benim mesajımdan tatmin olmadıysanız, çıkıp kendiniz deneyin" demek istedim. niçin iki zamanlı motorlarla ilgili açılan her başlıkta çirkinleşiyoruz anlamadım. tamam kawasaki aprilia'dan iyidir. Ninja250 de 155 kilo ağırlığı ile, 115 kiloluk ve kendisinden daha güçlü rs125'i geçebilir. ve de daha kalitelidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst