- Katılım
- 20 Şub 2013
- Mesajlar
- 390
Apple firma, android yazılım. Ne gereksiz bir karşılaştırma. Diğer firmalar babasının hayrına telefon çıkartıyor zaten :rendeer:
Uzun uzun günümüz I-phone ve akıllı telefon kültürü hakkında yorum yapacaktım ama sanırım şu video herşeyi özetliyor;
http://youtu.be/NCwBkNgPZFQ

iphone aldigim ilk gun sinirimden kirma noktasina geldim , sagolsun kardesim dokukte olsa htc sini verip iphone u alip beni buyuk eziyetten kurtardi .
Kesinleikle birdaha para vermem .
Fanatikeri cok , fakat bana hic hitap etmedi.