Apple'ın saltanatı sona erdi...

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
2009 da iphone 3g sahibiydim. Sağolsun apple yayınladığı güncellemeler ile telefonu çalışmaz hale getirdi, yeni model almaya zorladı. Ben de android aldım . 3 yıldır da aynı telefonu kullanıyorum. Android telefona uygun olmayan güncellemeleri yüklemek için zorlamıyor, telefonuna 1 yıldır güncelleme gelmedi. Tam hız çalışıyor.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Android stabil çalışmıyor diyen arkadaşlar,

Hiç güçlü bir cihazda android görmemişsiniz diyebilirim. Dediğim gibi 200 tl yede android var bunlardan birini kullanmışsanız pek tadı çıkmaz, bilirim bende kullandım.

Nexus 4 kullanıyorum, yakınlarımda olan arkadaşlarıma hayrına denetebilirim. (istanbul - fatihteyim)

Kız arkadaşıma iphone 4s ini sattırıp sıfır nexus 4 aldım. daha hızlı olduğunu kabul ediyor. :))
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Anlamadığım şey,bazı arkadaşlar Android'de virüsten bahsetmiş. Benim bildiğim Android , Linux tabanlı bir sistemdir, bu yüzden virüs olmaz. Başka bir durum mu var acaba?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
"6 aylık fatura toplamınız falanca rakamı geçmediği için iphone veremiyoruz, isterseniz farklı andriyit telefonlarımız var" .. :pale: (faturasızlar zaten iphone demesin bana)

(ha parası olup almayan ama bok da atmayan adama saygım var, olsa da vermem!diyen rica ederim bişey yazmasın) :bounce:

sonra iphone kaka pis :mrgreen:

halbuki bir kullansa

androyit olmasaydı insanlar alamadıkları iphone imrentisini symbian bir telefonla mı gidereceklerdi? düşünseniz ne iğrenç olurdu..

mutlaka bir asil orjinalin bir çakması olmak zorunda dır pazar bu şekilde oluşur. şimdi bir bajaj var bir LML var birde vespa var şimdi sen kalkıp kendini damdan atsan vespa ya gerek yok idiot avuntusu diyemezsin. çünkü o orjinali ve iyisidir.

tıpkı çin malı ve güney doğu asya motosikletleri gibi.

onlar olmasa tıpkı android in olmaması gibi bişey olurdu.

millet onca iphone ios uygulamasının aynısını neye yükleyecek? :mrgreen:

benim iphone um olmadığı zamanlar (belki çok eski apple ile taşıklığımdan) apple ve ürünlerini iphone a saygı duyar bok atmazdım... daha iyisi olursa onada saygı duyarız sorun yok.

mal ortada aga.. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
note 2 kullanıyorum, sıfır sorun. apple'dan bende nefret ediyorum. hep bana hep bana politikası ile nereye kadar gidecekler onu da merak ediyorum? çevremde gördüğüm tüm ayfonlarda sorun var şu sıralarda. steve jobs öldükten sonra firmanın kalite anlayışında düşüş olduğu kesin.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
genelde herkes Android Açık kod serbest diyor .
Hangi biriniz Androide bir uygulama yazdınız ?
Android de olup ta IOS ta olmayan ne var ?
açık kod olmasının size virüs bulaşabilme riski dışında ne faydasını gördünüz ?
IOS stabil ve güvenli ayrıca kullanımı ve arayüzü oldukça basit. sonuçta telefon bu .
iki farklı marka android telefonda arayüz, kullanım farklılaşabilirken IOS ta bu hiç değişmez zaten telefonları da aynıdır sadece Apple dır Iphone dur . :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
genelde herkes Android Açık kod serbest diyor .
Hangi biriniz Androide bir uygulama yazdınız ?
Android de olup ta IOS ta olmayan ne var ?
açık kod olmasının size virüs bulaşabilme riski dışında ne faydasını gördünüz ?
IOS stabil ve güvenli ayrıca kullanımı ve arayüzü oldukça basit. sonuçta telefon bu .
iki farklı marka android telefonda arayüz, kullanım farklılaşabilirken IOS ta bu hiç değişmez zaten telefonları da aynıdır sadece Apple dır Iphone dur . :)

güç kalkanlarını açık tut :)
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
çin malı telefonlarda android var + tv + daha fazla ram falan filan bi ton özellik bu onları samsungun sıradan bir telefonundan iyi yapmaz. ios kalitedir belki pahalıdır ama sonuçta kalitedir laf söylemek saçma. s4 ve note2-3 çok iyi makineler iphonedan farkı kullanıcı istekleridir
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
2009 da iphone 3g sahibiydim. Sağolsun apple yayınladığı güncellemeler ile telefonu çalışmaz hale getirdi, yeni model almaya zorladı. Ben de android aldım . 3 yıldır da aynı telefonu kullanıyorum. Android telefona uygun olmayan güncellemeleri yüklemek için zorlamıyor, telefonuna 1 yıldır güncelleme gelmedi. Tam hız çalışıyor.

el insaf 2009 diyorsunuz araba olsa garantisi bitiyor kaportası çürümeye başlıyor.
ozamanlar android bile daha bebekti :)
2009 da android ile çalışan bir telefona android 4.3 yükleyin bakalım ne oluyor :) :D (açılır mı hatta yüklenebilir mi merak ediyorum.Donanım kaldırmaz zaten )

Örneğin Samsung Galaxy S3 , android 4.3 güncellemesinde çöktü ki donanımı fazlasıyla yeterliydi.

http://www.chip.com.tr/haber/galaxy-s3-e-bir-sok-daha_43725.html
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
1480748_611149052264285_531755353_n.jpg
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Teknik olarak beğenmemeyi anlıyorum da bu kapitalizm vb. diye açıklama yapmaya çalışanları anlamıyorum.
Hepsinin olmamakla beraber burada bazılarının ulaşamadığı ciğer olduğunu düşünüyorum.
Benim makina 3 senedir 1 kere kitlenmedi, rakibi gibi her sene düzenli olarak arıza vermiyor?senede 15 tane model çıkarıp elindekinin 2. el fiyatını %50 düşürmüyor? Yani Aldım ve unuttum abi.
Hindistana gittim 25 gün kaldım, ne skype ne başka bişey kullandım. facetimedan görüşmelerimi yaptım.Oyunsa oyun uygulama ise uygulama.
Ben memnunum abicim.
Iphone 4 üm beni 2 sene daha idare eder ,Alırsam da gene Apple ürünü alıcam, bu beni pis bir kapitalist yaparmı bilmiyorum, ama uzun vade de karşılığını alıyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Telefon ve yeni teknolojiler karşısında basiretsiz çaresiz bir tüketiciyken asla dokunmatik telefon almam diye inadına direten biriyken S3 Mını aldım ve şimdi de başka telefon kullanamam diyorum..halen çok özelliğini bilmiyorum ama inanılmaz işlevsel ve rahat bir telefon...kimi köşeli Iphone sever kimide yuvarlak hatlı samsung..tercih meselesi...ben Iphoneyi çok inceledim beğenmedim...bir arkadaşım 500 liraya Iphone 5 getirdi yok abicim bi türlü ısınamadım cihaza...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst